danielo Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 heisann. har en m20b25 med 6 stk smidde wiseco stempel. men ene stemplet må jeg ha nytt. alle jeg ringer sier bare at de selges i sett! og vil ikke bruke 12000kr fordi jeg trenger ett stempel!! Noen som vet om hvem som selger stk vis? Mvh
danielo Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 ja,da får jeg beskjed om og kontakte forhandlerne som fører wiseco. har kontaktet maaange firmaer,inkludert i sverige også. men alle selger kun i sett! det er jo helt utrolig!!
NyborgRacing Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 sjekk på ebay.. jeg fikk løst ett lignende problem der en gang.. riktignok annet merke men samma problemet..
Joachim_M5 Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 spurt gutta på PPF? De har vel igrunn ikke wiseco lengre, men de har en tendens til å fikse det meste...
danielo Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 spurt gutta på PPF? De har vel igrunn ikke wiseco lengre, men de har en tendens til å fikse det meste... nei,det har jeg faktisk ikke!! takk for tipset,skal høre med dem
Joachim_M5 Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Send et PM til Bäckis, kjempetrivelig fyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå