AngryBird Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Hei, er ikke sikkert på om jeg har plasset dette rett ettersom det ikke er "teknisk", men prøver Leter etter en plass for å lakkere min BMW 5-serie E39 523. Den skal ikke hel lakkeres,men det skal lakkeres mange små stygge flekker og en stor på bilen. Bilen skal altså lakkeres i samme farge som tidligere. Noen som har erfaringer med lakkering firma i Trondheim med omegn? Evt så kan det være aktuelt å dra til Sverige for å få gjort det der hvis det lønner seg. Noen som har forslag eller erfaringer?
winchester Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Om lakken er gammel tviler jeg sterkt på at lakkereren klarer å treffe så godt med blandingen at du ikke får fargeforskjell!
manta-a Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Syd lakksenter veit æ har en bra lakkerer=) Men som winchester si da,ikke sikkert att de klare og treffe helt,alt etter kor godt stelt lakken e og kor falma den har blitt av sol osv..
AngryBird Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 Ja, ok. Hvor mye koster vanligvis en hel-lakkering, altså med samme farge som tidligere? Har tenkt å ta en telefon runde i morgen, men interessant å vite hvor prisen ligger . Det er ikke bulker eller lignende som må rettes ut, bare stygge flekker flere plasser. Takk for all hjelp!
winchester Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 En hellakkering (utsiden) koster vel en 20-30 tusen om det er samme farge som før, kommer ann på hvor du gjør det, om du får rabatter, gjør det svart (da kan det fort bli ekstremt billig).
///MoePower Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Hvis lakkereren lakker tilstøtende skal ikke fargeforskjell være ett problem selv om han ikke treffer helt 100% med fargen, det som eventuelt da vil føre til fargeforskjell er om resten av bilen er matt/falmet og det igjen løser du med å gi bilen en skikkelig polering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå