H_Vatn Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 selger nå min e34 520 88mod bilen har rulla 240000km m20b20 motor med manuell kasse bilen er luxorbeige og har brunt interiør og er helt orginal er import fra tyskland på 90-tallet en gang. skal på eu med den på mandag og selges ferdig eu godkjent. har bare ett bilde av den nå. selges høystbydende over 10k kan byttes i e28! ring eller send sms 40046024 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennelbil! Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Hvordan gikk det på eu kontroll? kan du legge ut flere bilder? -ola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 bilen er eu godkjent nå hos naf. kan ta noen nye bilder ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennelbil! Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Står bilen i Kristiansund? Er egentlig meget interessant, men er langt å dra fra Oslo til Kristiansund for en vinterbil.. Er det noe negativt/galt med bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Det eneste som feiler bilen er vell at tankmåleren ikke funker. Har ikke fått sett på den enda. Ellers så starter den og går hver morgen. Høyre framdør hadde en kraftig bulk men den er grov retta og vises ikke så godt. Låsen då fører døra er litt fucked men funkeer tror jeg. Har bud på 12k men synes den er verdt litt mer. Er jo tross alt eu godkjent nå nylig. Og har jo litt mere i bruksverdig enn 12k mener jeg. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennelbil! Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Noen flere bilder hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Send meg en sms så skal jeg sende bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 ekke intrisert i eu godkjent e30 320 i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 denne er solgt for en mnd siden;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå