Setromen Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Er det noen der ute som har 525 tds som har mer enn 1500 kg hengervekt?? Min kan bare dra 1500, men har hørt at noen har registrert opp sine, men jeg får verken biltilsynet eller bmw-norge med på dette. Dette skal jo ikke være noe problem siden det finnes prikk like biler som min med 1900 kg lovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Setromen Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 det går jo litt på motoren åg. er sikker høyere på en med større motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 ka som står i instruksjons boka? vist det står 1900 der så er det jo bare og late som du har glemt vognkorte og ta bote på 500kr istedenfor og førlate vogna eller få bot får ulovlig tauing man får ikke lengere økt vektene på bilene! iriteranes e BT som e blitt vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå