fizn Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Hehe, ja skal bli godt tatt vare på. Det er sikkert å visst!
fizn Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Fått meg en 2x12" sub bak med merke av MDS? Så siden innpresset var for stort på de felgene som står på nå fikk jeg meg noen nye. Usikker på navn, men MOMO 8" brei og 17" stor. Kan finne bilde om noen i heletatt følger med. Har også et bilde av subben, om noen er intreserte.
fizn Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Her er subben, har ikke støvsugd den enda. Brodern holdt på å rydde, så tok den så masse plass at jeg fikk den. Så noen bilder av felgene, fant bare noen random på google. Disse har ikke samme bredde og størrelse da, men får da sett hvordan de ser ut! Desverre er det ikke noe kant, å ikke stort kule. Men fikk dem trossalt, så da sier man jo aldri neitakk. Så tilslutt et trist bilde av bilen som står uten i regnet..
fizn Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 Tok et bilde av felgene i går når jeg var der med bilen.
fizn Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 Gratulere me fin bil! Takk for det. Sponse meg med BBS RC felgene du har ute for salg?
fizn Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 Skjer lite her for tida, pengene strekker ikke til... Får muligens sommerjobb hos Westcon, så da blir det nok noen kroner i deler. Men nå for øyeblikket er vell lappen prioitert, har jo vært 18år i snart 6måneder...
Bmw518iturbo Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Fin bil du har fått deg , har helt lik , men lurer bare på en ting , hvor skaffer man styling til disse?
fizn Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Fin bil du har fått deg , har helt lik , men lurer bare på en ting , hvor skaffer man styling til disse? Finnes brukt styling her ute på Bimmers, koed.no selger Alpina front og Ebay har det meste.
fizn Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Fått skaffet meg noen nye felger nå, lurer på om 18" blir litt for stort. Men fikk felgene, så vi får se. Ene felger er kantkjørt og 2 er litt skeive, men skal prøve å rette dem opp. Fikk ikke tatt bilde av felgene, men er like disse. Fikk også bonet halve bilen i dag, her er noen bilder før og etter. Skiftet også bensinfilter i dag, så nå kommer den til å gå som bare det snart.. Trenger bare ny bensin og vannpumpe.
Pedi Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Good looking etter polering! Men ta iallfall M-merket av bak, helst begge egentlig... Sååå mye finere uten..
Lamek Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Ser jo ut som den er levert med m-merkene og dekaler samt vingen.. Flott bil! Ta godt vare på den:)
fizn Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Vet ikke hva jeg kommer til å gjøre med m-merkene, men liker dem Men om noen har frontfanger og/eller bakfanger, skrik ut!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå