hermanoo90 Skrevet Juli 16, 2011 Skrevet Juli 16, 2011 Ha takstativet hvis du skal gå for ratlook, hvis ikke, så er bilen MYE penere uten stativet. =)
thomascr Skrevet Juli 16, 2011 Skrevet Juli 16, 2011 Fy faen sier jeg bare... hahahaha, beklager offtopicen ståle, men MÅTTE bare:D
Pedi Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Der ser du... Senk (coilovers, slik at du får justert høyden akkurat der du vil ha den), passe store felger (18" synes jeg er nett passe her) og lett soting (ca 35%?) på bak- og sidevinduer - Jepp... Da er du i mål.... Og det uten takgrind... Takgrind for meg er liksom RAT-look, ikke hjemmeværende på en blank og fin bil...
fizn Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Der ser du...Senk (coilovers, slik at du får justert høyden akkurat der du vil ha den), passe store felger (18" synes jeg er nett passe her) og lett soting (ca 35%?) på bak- og sidevinduer - Jepp... Da er du i mål.... Og det uten takgrind... Takgrind for meg er liksom RAT-look, ikke hjemmeværende på en blank og fin bil... Er det som er planen ja, skal ikke mye for å få denne her rå.. Men coilovers koster jo skjorta, så blir nok bare fjører i starten...
Pedi Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Alt til sin tid.... Det gjelder mesteparten av oss her inne, må handle deler etter lommeboka hele veien - og da tar ting litt tid ofte...
fizn Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Alt til sin tid....Det gjelder mesteparten av oss her inne, må handle deler etter lommeboka hele veien - og da tar ting litt tid ofte... Hehe, sant det... Men haster nå ikke så mye her, har jo ikke lappen engang!
fizn Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Lappen må jo være pri en.... Ja, er kø fram til høsten på Åkra... Men nå ble det litt for mye OT her syns jeg.
fizn Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Må nesten meddele et bilde en kompis mekka i photoshop
goty Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Hadde et originalt takstativ til min e28 når jeg kjøpte den, kjørte 1km etter jeg kjøpte den og satt de fra meg på nærmeste bensinstasjon. Uansett, sprek e28!
fizn Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Hadde et originalt takstativ til min e28 når jeg kjøpte den, kjørte 1km etter jeg kjøpte den og satt de fra meg på nærmeste bensinstasjon. Uansett, sprek e28!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå