Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet

Der ser du...

Senk (coilovers, slik at du får justert høyden akkurat der du vil ha den), passe store felger (18" synes jeg er nett passe her) og lett soting (ca 35%?) på bak- og sidevinduer - Jepp... Da er du i mål.... Og det uten takgrind... Takgrind for meg er liksom RAT-look, ikke hjemmeværende på en blank og fin bil...

Skrevet
Der ser du...

Senk (coilovers, slik at du får justert høyden akkurat der du vil ha den), passe store felger (18" synes jeg er nett passe her) og lett soting (ca 35%?) på bak- og sidevinduer - Jepp... Da er du i mål.... Og det uten takgrind... Takgrind for meg er liksom RAT-look, ikke hjemmeværende på en blank og fin bil...

Er det som er planen ja, skal ikke mye for å få denne her rå.. :)

Men coilovers koster jo skjorta, så blir nok bare fjører i starten... :oops:

Skrevet

Alt til sin tid....

Det gjelder mesteparten av oss her inne, må handle deler etter lommeboka hele veien - og da tar ting litt tid ofte...

Skrevet
Alt til sin tid....

Det gjelder mesteparten av oss her inne, må handle deler etter lommeboka hele veien - og da tar ting litt tid ofte...

Hehe, sant det... #-o

Men haster nå ikke så mye her, har jo ikke lappen engang! :evil:

Skrevet
Lappen må jo være pri en....

Ja, er kø fram til høsten på Åkra...

Men nå ble det litt for mye OT her syns jeg. :)

Skrevet

Hadde et originalt takstativ til min e28 når jeg kjøpte den, kjørte 1km etter jeg kjøpte den og satt de fra meg på nærmeste bensinstasjon. Uansett, sprek e28!

Skrevet
Hadde et originalt takstativ til min e28 når jeg kjøpte den, kjørte 1km etter jeg kjøpte den og satt de fra meg på nærmeste bensinstasjon. Uansett, sprek e28!

:lol::lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...