Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en 325 om jeg har overhalt motoren på.. under testkjøring syntes jeg at jeg måtte gire vell ofte, men tenkte ikke noe mere over det.. fikk skilter på bilen og begynte og kjøre hjemover da fant jeg ut at den ligger på 3000 omdreininger i 90km..:S

318 jeg hadde var høyere gira..

Gira som en 316? er det mulig og bruke innmaten fra 316 i den mellomstore diffen? har den mellomstore diffen, (den man kan skru av lokket på) og girkassa er en 325 kasse, det har jeg sjekka ut..:) noen som veit hvorfor den er så laft gira?

Det er diffsperre på den og.. fikk man 316 med diff?

Skrevet

Tusen takk :) men jeg skulle gjerne hatt en 325 diffsperre.. høres ut som om du kan litt om dette ? :) 325 har den diffen som heter 188? og er den mellomstore som man kan skru av bak? er det det samme som på m3 3l ? 3,2l har en ana diff..:)

Skrevet

325 er 188 ja, samme som m3 3,0. Du kan bruke en M3 3,0 diff men du må bruke 325 inngående flens på diffen fordi M3 bruker rund flens. Må også bruke 325 utgående flens på diffen...Alle differ kan du skru av baklokket på.

Skrevet

du veit ikke om hvordan jeg ser om det er 188 diff jeg har?:) eller om en diff sperre til salgs med noe tilnærmet 3,15 i utvekslking? lurte litt på og kjøpe LSD diff enhet, men må vite om jeg har 188 hus da :) men gidder ikke det hvis utvekslinga forblir 4.10 ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...