killarinc Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Hei hvordan fester jeg spilleren? Tatt ut gamle ramma og det fulgte med 2 brakketter som jeg ikke helt skjønner hvordan skal sitte? Og hvordan styrer jeg sub utgangen? Og hvordan får jeg radio til og funke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 Ingen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Kva slags spiller prater du om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Kva slags spiller prater du om? Hualingan spiller som gs selger. Også kalt multimedieenhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Hei hvordan fester jeg spilleren? Tatt ut gamle ramma og det fulgte med 2 brakketter som jeg ikke helt skjønner hvordan skal sitte? Og hvordan styrer jeg sub utgangen? Og hvordan får jeg radio til og funke? Brakettene skrur du inn på siden der ramma satt skrudd. Men på min gikk ikke skruehullene overens så måtte bøye å mikke det til.. Sub utgangen vet jeg ikke no om. Koble til antenna og skru på radioen? Du trenger mest sannsynlig overgang til Antennepluggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Det sitter to antennekabler i bilen. En liten som er like stor som gps ingangen og en større en. Den størse ser vanlig ut og den lille står det amp på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Den lille er til å forsyne antenneforsterkeren med strøm tror jeg. Men den trenger du ikke koble til så vidt jeg har fått med meg. Du må ha overgang fra DIN til ISO og koble i den store. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå