Gå til innhold

HASTESAK! m20b20 facelift i org 316 facelift 90 mod.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei driver og setter på facelift motornett på min preface motor, og det stopper seg litt når det kommer til den kontakten som ligger ved hjernen på motorledningsnettet. Finner ikke plass til den inne i bilen #-o Kontakten på motorledningsnettet består av 3 ledninger dvs blå/rød, svart/hvit, rosa/hvit. I bilen så henger det 2 ledninger og dingler, disse er rosa/hvit, og blå/brun. Skal man koble blå/rød, og blå/brun sammen, og rosa/hvit ledningen sammens for å få strøm på hjerne osv?

Og en ting til, på motornette er det en blå ledning, ser ut til at denne passer på strømmen til innslaget, skal den være der?

På forhånd takk :)

Skrevet

Den kontakten ved hjerne kontakten, er til biler med A/C. og/eller automat. De trenger ikke å kobles til noe, facelift får all strøm/styring igjennom motorkontakten

Den andre er muligens til avlaster reelet den skal på startern. Er en tredje kontakt der som jeg mener heter 16. Litt usikker på tallet.. Men er den minste av de 3 kontaktene som er på startern.

Skrevet

Hmm koblet til batteri i dag og prøvd og starte, men noe rart skjedde, virket som att tenninga sto på selv om jeg ikke hadde vridd om nøkkel, lysene sto på,og da jeg prøvde og kinne, klikket det bare i innslaget, forslag til hva som er galt?

Skrevet

fint om noen har litt peil:P men skal nå få kikket litt på det i dag da, må bare komme meg litt til hektene etter en litt fuktig aften:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...