snoppleif Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Da jeg strax drar på et utenlandsstudie ser jeg meg desverre nødt til å kvitte meg med e30'n. Dette var en bil jeg kjøpte for å ha som et langtidsprosjekt å gjøre fin bil av men siden jeg også har en e28 banebilprosjekt stående som må prioriteres på sommeren da kompanjongen min der trakk seg å da er jeg redd e30'n blir stående. Bilen er en sølvfarget 86mod som er reg i 87, motor fikk en større overhaling for 2 år siden og er kjørt 10-12000km siden det. Motor å drivverk er i tipptopp stand og bilen går som bare det og ellers er den veldig bra innvendig og foruten det vanlige førersete som er slitt. Sitter setetrekk over framstolene nå. Bilen skal være Eu-godkjent nå i månedsskiftet og alt av deler for å få dette gjort er handlet inn. Det som må gjøres er: Ny demper v.s foran (har kjøpt begge foran ny) Stabstagsendeledd foran Ytre endeledd foran Bytte stabforingsfeste foran v.side Stramme parkbrems Tette en eksoslekkasje De to sistnevnte blir nok gjort av meg før et salg uansett. Her er det snakk om en eller to kvelder i garasjen før bilen er klar for eu om du er litt dreven så jeg sjekker interessen for bilen nå mot at alt som trengs følger med bilen siden jeg må bli kvitt den snarest. Er responsen dårlig innen Man-Tirsdag hiver jeg meg rundt og får den eu-ok før salg men da blir prisen selvfølgelig satt opp litt også. Bilder kommer i morgen da været her nå er ufyselig. Pris 22 000,- Svarer så godt jeg kan her inne men vil du nå tak i meg kjapt er det lettest per tlf: 48268601 Helst kun seriøse henvendelser så jeg slipper å bruke masse tid på folk som egentlig ikke er seriøst interresert i bilen, takk. Mvh Patrick Mattson Bilder:' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSJ Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Få opp noen bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 denne hørtes intrisang ut fint om du får den eu ok og betaler årsavgift først da last opp noen bilder.. hvor havner prisen på ferdig eu ok da?? er dette en cupe eller sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Bilder kommer i kveld. Er en 2dørs denne ja! Som sagt gir de som er litt nevenyttig muligheten til å kjøpe seg en billig bil som blir eu-ok etter en kveld eller to i garasjen da jeg egentlig ikke har tid og mulighet før jeg reiser. Men skjer det ikke mye til tirsdag må jeg nok gjøre det selv og så dette en litt høyere pris på bilen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Er det M-tech 1 på denne? Send PM om det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Da er bilder lagt til annonsen:-) Kan nevne at frontfanger er tatt av nå grunnet et forferdelig føre her den siste uken, ville ikke risikere å ødelegge den. Listen til bakfanger har jeg liggende og den ble tatt av fordi noen av klipsa var dårlige, disse er forøvrig kjøpt inn nye har bare ikke hatt anledning til å montere de enda. Høyre bakskjerm har fått et lite rustangrep men ikke noe alvorlig eller uvanlig heller som dere ser. Noe rust i kanaler også som sikkert burde tas en gang i framtiden men er ingen fare for det enda. Er det ellers noe spørsmål er det bare å rope ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Bare send PM om du bestemmer deg for å selge framfangeren løst etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrich Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Potensiale her.. synd den er så langt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Kan være behjelpelig med å kjøre i møte noe mil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freedrik Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Mulig det står men hvor langt har den rulla? Har du vært på EU kontroll og fått mangel lapp på det du skriver må fikses? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Den er rulla 275km og det jeg skrev i annonsen er ren kopi av hva som står på mangellappen jeg har etter eu-kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Mye trivelig respons fra intreserte både per tlf og pm og jeg registrerer jo at det bor mange e30 entusiaster i den sødre del av landet:-) Bilen er enda til salgs den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå