Gå til innhold

Bmw E30 325i selges 86mod SOLGT

snoppleif
 Share

Anbefalte innlegg

Da jeg strax drar på et utenlandsstudie ser jeg meg desverre nødt til å kvitte meg med e30'n.

Dette var en bil jeg kjøpte for å ha som et langtidsprosjekt å gjøre fin bil av men siden jeg også har en e28

banebilprosjekt stående som må prioriteres på sommeren da kompanjongen min der trakk seg å da er jeg redd e30'n blir stående.

Bilen er en sølvfarget 86mod som er reg i 87, motor fikk en større overhaling for 2 år siden og er kjørt 10-12000km siden det.

Motor å drivverk er i tipptopp stand og bilen går som bare det og ellers er den veldig bra innvendig og foruten det vanlige førersete som er slitt. Sitter setetrekk over framstolene nå.

Bilen skal være Eu-godkjent nå i månedsskiftet og alt av deler for å få dette gjort er handlet inn.

Det som må gjøres er:

Ny demper v.s foran (har kjøpt begge foran ny)

Stabstagsendeledd foran

Ytre endeledd foran

Bytte stabforingsfeste foran v.side

Stramme parkbrems

Tette en eksoslekkasje

De to sistnevnte blir nok gjort av meg før et salg uansett.

Her er det snakk om en eller to kvelder i garasjen før bilen er klar for eu om du er litt dreven så jeg sjekker interessen for

bilen nå mot at alt som trengs følger med bilen siden jeg må bli kvitt den snarest. Er responsen dårlig innen Man-Tirsdag

hiver jeg meg rundt og får den eu-ok før salg men da blir prisen selvfølgelig satt opp litt også.

Bilder kommer i morgen da været her nå er ufyselig.

Pris 22 000,-

Svarer så godt jeg kan her inne men vil du nå tak i meg kjapt er det lettest per tlf: 48268601

Helst kun seriøse henvendelser så jeg slipper å bruke masse tid på folk som egentlig ikke

er seriøst interresert i bilen, takk.

Mvh

Patrick Mattson

Bilder:'

3fk3jeghh4whzz6d0yqy.jpg

bklzyhitqm8a1f5q3m98.jpg

476t3rm98tzw9pzkrxpz.jpg

dsp26bkyfo9lyaw8xglx.jpg

ceszz7rk3kdyu7abr9d5.jpg

id22t05wqk63mq1oak2t.jpg

a2on3kw9h8xzvdgoqu6g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kommer i kveld. Er en 2dørs denne ja!

Som sagt gir de som er litt nevenyttig muligheten til å kjøpe seg en billig bil som blir eu-ok etter en kveld eller to i garasjen

da jeg egentlig ikke har tid og mulighet før jeg reiser. Men skjer det ikke mye til tirsdag må jeg nok gjøre det selv og så dette en litt høyere pris på bilen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilder lagt til annonsen:-) Kan nevne at frontfanger er tatt av nå grunnet et forferdelig føre her den siste uken, ville ikke risikere å ødelegge den. Listen til bakfanger har jeg liggende og den ble tatt av fordi noen av klipsa var dårlige, disse er forøvrig kjøpt inn nye har bare ikke hatt anledning til å montere de enda.

Høyre bakskjerm har fått et lite rustangrep men ikke noe alvorlig eller uvanlig heller som dere ser. Noe rust i kanaler også som sikkert burde tas en gang i framtiden men er ingen fare for det enda.

Er det ellers noe spørsmål er det bare å rope ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...