Gå til innhold

318IS Motor selges KOMPLETT/Med Rustfritt exsos.5000,-

Anbefalte innlegg

Skrevet

nokken som vil ha masse deler til 318is ? komplett motor å exsos ? går svinbilli no 5000. 4000 om HANDEL SKJER FORT..

Hei, selger min 318IS Motor komplett, for dei som stusser litt på orde komplett så hiver eg me ei lita liste under:

komplett motor.

Komplett ledningsnett med hjerne.

girkasse.

radiator med slanger.

mellomaksel både fremre og bakre.

grenrør.

det som trengs for att den skal passe å funke i de meste av e36 chassi og uten nokke startsperre opplegg.

selger også komplett exsos med doble dtm stusser, rustfritt. OBS tuv papirer medfølger!!!!!

har ikke info på motoren men den har godt nokke mellom 170-200, og de skal ver en sein 93mod.

pris rundt 5000,- og exos kommer da i Stig Ness, holder til i langevåg/ålesund. motor står på palle.

45257478

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja bra her kommer litt bud:D Det er en m42 b18, har masse deler så alt følger med.

men kunne tengt meg 7000 for alt..eksos, katalysator, grenrør, turbo bunnpanne, nye ventilløftere..0sv

mellomaksel, trur eg har komplett 325 framstilling også:D

eksosen er tuv å nesten ikke brukt.

stig

Skrevet
Mye hadde du tenkt ca ? Bor på Hareid så er fort gjort å kome for meg å hente, er det en m42 eller m44 ?

om du kommer innen søndag så får du ALT for 6000. m42 b18

stig

Skrevet
Mye hadde du tenkt ca ? Bor på Hareid så er fort gjort å kome for meg å hente, er det en m42 eller m44 ?

om du kommer innen søndag så får du ALT for 6000. m42 b18

stig

Har du ett nummer eg kan nå deg på :) ?

Skrevet

Har liksom lyst til å bli kvitt alt.. har ikke bmw å derfor trenge ikke eg deler til de..

men 2500 e ikke verdt de syns eg... litt opp i pris så er de ok

stig

• 3 weeks later...
Skrevet

ok, så du kaster heller alt enn å selge alt for 2500? ;) ja noan har for mye cash..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...