skm Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Lure litt på å selga motoren min pga andre planer. Motoren mangler starter dynamo servo pumpe ac pumpe coiler lednings nett har ikkje historie på motoren, bare kvitering der eg kjøpte den km sga ver 88000. fekk 3mnd starts garanti når eg kjøpte motoren..den e over nå å eg har ikkje brukt an så den selges som den står. pris ant 20000,- eller beste bud !! pm eller ring 91620511 stein kato
Berndtsson Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Lure litt på å selga motoren min pga andre planer.Motoren mangler Motoren mangler..?
handsome Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Lure litt på å selga motoren min pga andre planer.Motoren mangler Motoren mangler..? Lure litt på å selga motoren min pga andre planer.Motoren mangler starter dynamo servo pumpe ac pumpe coiler lednings nett har ikkje historie på motoren, bare kvitering der eg kjøpte den km sga ver 88000. pris ant 30000,- pm eller ring 91620511 stein kato ?
Gjest atlis Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 spar den til juni, så kan du få komplett 3liter m3 motor i bytte med absolutt alt du trenger. Tar en dag og bytte. Kjøpte du denne i skien? Atle
skm Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 spar den til juni, så kan du få komplett 3liter m3 motor i bytte med absolutt alt du trenger. Tar en dag og bytte.Kjøpte du denne i skien? Atle Hei kjøpte den i skien ja. trenger en støre famelie bil. e derfor eg selger så er kun intresert i rent salg. stein kato
andyE30 Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 vis du er intrisert i å selge den billigere er jeg intrisert;) får komplett motor med alt fra ebay til 25lapper:p
Spiritus Sancti Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 vis du er intrisert i å selge den billigere er jeg intrisert;) får komplett motor med alt fra ebay til 25lapper:p Hvorfor kjøper du ikke bare derfra da?
Morty999 Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 vis du er intrisert i å selge den billigere er jeg intrisert;) får komplett motor med alt fra ebay til 25lapper:p + 5000 i moms og 5000 i frakt ja..
skm Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Hehe ja 25 fra ebay levert i norge ja..neppe. Men ja me leve i et fritt land så bud er lov d... mvh stein kato
leif harald Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Hallo, har du ingen av delene, eller vil du bare ikke selge de. Motor er meeget intrisant om du har elnett.
skm Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Skrevet Februar 23, 2011 Hallo, har du ingen av delene, eller vil du bare ikke selge de. Motor er meeget intrisant om du har elnett. Hei har ingen av delene desverre.. Det så e av el nett er blitt klippet i..har heller ikkje hjernen. men trur så å si alle kontaktene er der. Men i følge deg så sgo det jo funka meget bra me sprut? ellers finner du vel elnett på ebay til ikke så galen pris... bare til å komme me bud.. mvh stein kato
leif harald Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Ok, denna så blei solgt fra stavanger til skien så kjøpte du ann til stavanger igenn, stemme ikje det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå