rogerm Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 opplevde noe merkelig igår, når eg skulle kjøre ned mot stavanger. var på vei opp tunnelen, så skulle eg dra på litt for den datt en del på turtall (er trossalt ein 316i) men så ville den faen ikkje dra på gire?? virka som eg plutselig fekk på en henger på 2 tonn? men var ikkje sånn heiletiden. til tiden så oppførte den seg normalt.... noen vært borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Tipper på plugger eller kondens Hvis den er kjørbar er jo det enkleste å fylle kondensfjerner å kjøre en mil Har jo uansett utbytte av å skifte plugger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerm Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 ja er jo verdt og prøve...men eg føler på meg at det er noe som ikkje stemmer men får prøve på Mandag og se kva som skjer er jo fult mulig at det bare er kondens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 - Lenge siden du har skiftet bensinfilter? - bensinpumpe som begynner å ta kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerm Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 nett kjøpt bilen. så får prøve og skifte bensin filter også...håper det ikkje er bensinpumpa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå