325ixx Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Har ein Bmw 325tds 95mod sedan som eg har eit løge problem med. Første gang det skjedde var når eg hadde våre på butikken og bilen hadde stått i parkeringshuset i 1 time. kom ut i bilen og skulle starte var alt svart, fants ikkje antydning til støm når eg skulle starte. ingen ting hadde stått på. så prøvde eg og ta ut og inn nøkkelen litt så pluttslig var det strøm på tenninga. reiste så til bmw verksted og dei trudde det var noko med tenningslåsen og el delen inni der. Det samme trudde gs. Men i dag så skulle eg ut med bilen, da eg satt meg inni med døra open lyser jo taklyset i bilen, men nokon sekund etterpå reiste pluttslig taklyset når døra sto open, så da tenkte eg at no skjer det vel ingen ting at når eg vrir om på tenninga, og det gjor det ikkje heller. da hadde eg ikkje ein gang sett i nøkkeln når taklyset skrudde seg av. så gjekk i bagasjerommet og tok av det dekselet over batteriet og da, pluttslig kom lyset i bagasje rommet på igjen. og eg hadde pluttslig fått at strøm på tenninga og. Så da begynte eg og stussa litt om det i heile tatt e tenningslåsen sia eg ikkje hadde rørt den. kan nokon virkelig hjelpe meg, det skjer ikkje heile tid, men ganske ofte. Tusen takk for ei hjelpande hand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 hadde dette på min e36 320, og når eg "mistet" strømmen så gikk eg bak til batteriet og bare tok på polen og vips var det strømm, tok av polen og skrudde den på igjen skikelig og hadde ikke problem med det igjen, kan ikke vere att du muligens har litt dårlig kontakt der bak med batteriet kanskje ? kan hende eg er heilt på vilspor hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Håper det er så lett som det skal sjekke det i morgen, Har nokon nokon andre tips så berre kom med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galldrian Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Kan tyde paa defekt sluttstykke i tenningslaas, det gir akltid diffuse el. problemer. Enkelt og bytte selv, sjekk min DYI her viewtopic.php?f=1&t=164766 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Kan tyde paa defekt sluttstykke i tenningslaas, det gir akltid diffuse el. problemer. Enkelt og bytte selv, sjekk min DYI her viewtopic.php?f=1&t=164766 Spør fordi jeg ikke vet - har dette vært et stort problem på e36? Vet det er en gjenganger på e39... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galldrian Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Kan tyde paa defekt sluttstykke i tenningslaas, det gir akltid diffuse el. problemer. Enkelt og bytte selv, sjekk min DYI her viewtopic.php?f=1&t=164766 Spør fordi jeg ikke vet - har dette vært et stort problem på e36? Vet det er en gjenganger på e39... Vell anntar det er noenlunde samme type sluttstykke som sitter i en e36? Symptomene han skriver om her er ihvertfalll gjenkjennelig for dette problemet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Prøvd å bare rense polene på batteriet da? Verdt forsøket hvertfall:) Kan jo være veldig irra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Takk for svar:) har bestilt tenningslås og den el delen så håper det blir vekke når eg har fått bestilt det, samt sjekka polane på batteriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå