Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

syns ikke det jeg da, hadde 245/35 og 225/40 på noen 9,5x18 og 8,5x18 hartge felger jeg hadde før og der kunne man se at dekket foran var større.

Nå kjører jeg med 225/35 og 215/35 på samme dimensjon felger og det ser helt likt ut .

Her er ett par bilder litt vanskeli å se men de beste jeg fant fra min bil, jeg bare sier dette da jeg har irritert meg over at dekket foran var større profil enn bak så derfor advarer jeg deg hehe

IMG_0221.jpg

IMG_0134.jpg

Skrevet
er det noen som kan gi meg et tips om hva jeg skal kjøpe da :P

Profilen er mer like med 225/35 og 235/35 enn med 40 profil bak :) Bare regn det ut selv

Skrevet

Hvorfor ikke se litt mere på senke alternativene? 90 % av E36 har 60 - 40 senk og det ødelegger helhets inntrykket. Gå heller for 60 - 30/35 senk og alt vil stemme bedre overens :-) Hjulbuene bak skal vel ikke henge lengre ned på dekket en hva de gjør foran i "normal" stilling uten passasjerer, det blir jo bare uproposjonalt og stygt :-) Dessuten får du bedre plass til dekkene.

Skrevet
syns ikke det jeg da, hadde 245/35 og 225/40 på noen 9,5x18 og 8,5x18 hartge felger jeg hadde før og der kunne man se at dekket foran var større.

Nå kjører jeg med 225/35 og 215/35 på samme dimensjon felger og det ser helt likt ut .

Her er ett par bilder litt vanskeli å se men de beste jeg fant fra min bil, jeg bare sier dette da jeg har irritert meg over at dekket foran var større profil enn bak så derfor advarer jeg deg hehe

IMG_0221.jpg

IMG_0134.jpg

Samme som min jo Sladjan :-) er det arctic silber? Pen bil forresten :-) Restaurerer min nå...

Skrevet

Har lyst på 40 profil dekk foran og bak :) så skal jeg gå for 225/40-18 foran og 235/40-18 bak eller likt oppsett foran, men med 35 profil bak

Skrevet
men hva vil se best ut da ? 40 eller 35 profil ? tror jeg skal gå for 35 foran og bak

Jeg har 40 profil og ville ikke hatt så mye lavere en det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...