can92 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 Kunne du fikse meg et bilde fra siden av bilen vil se hvordan det ser ut
sladjan Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Opp til deg hva du velger. men jeg vil anbefalle samme profil uansett. bedre å ha mer dekk på dekka bak syns jeg da, får litt tjukkere rumpe på bilen og sånn, ser litt råere ut. Men uansett du blir fornøyd uansett om du går for 35 eller 40 profil, men viktig du går for samme profil både foran og bak spør du meg.... Disaster: er Arcticus grau 269 den fargen jeg har, lykke til med prosjekte blir sikker bra det
can92 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 Skal gå for samme profil , men er usikker på om jeg skal gå for 35 eller 40 profil :/
Eirsan Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Kunne du fikse meg et bilde fra siden av bilen vil se hvordan det ser ut Se på linken min i signaturen, er et par bilder der hvertfall
can92 Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Tenkte jeg skulle ha 40 ja ! Takk for hjelpen alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå