sector59 Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 Er den riktige måten å gjøre det på dette Får utrulig mye igjen for arbeidet.Blir maskinen så varm at du må gi deg å polere? Jeg har kjørt mye og lenge med min uten at varmen har plaga meg. Jeg har Milwaukee maskin. Edit: Bruker du bare pappir og vann eller har du sånn maskin som du kobler vannslangen på? Ja håper på det! Nei langt ifra, men tok ingen sjangse da det ikke er min (e30 tic sin) Har som nevnt kjøpt meg en klubbe av en Hitachi, så tror jeg skal slite godt med å få den varm. Kjører ikke med vann nei, bruker slipe papiret til Mirka å det har en vann absorberings pute i slipepapiret. Å den ble akkuratt tom for vann når det ikke var mer trykk fra kompressoren så paste fint
sector59 Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 Gromt prosjekt!! Og sedan er jo overlegent! Takker! Seff!
sector59 Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 Dette kaller jeg pågangsmot! Stilig prosjekt! Takker!
sector59 Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 Kult prosjekt, keep up the work!mer bilder så fort du kan! Skal prøve på det!
e30 tic Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Det er heilt normalt at di blir varme, er bare å la den gå på litt turtall uten belastning av og til..må sei eg er litt i tvil om du vil få den heilt bra der du hadde lagt ut bilde av makrell lakk. Jepp, men tenkte det var like greit å investere i en siden det sikkert blir noen poleringer fremmover. Fikk en Hitachi til innpris på Tool`s så det var ikke så gale. Ser det ikke så godt på bildene, men har slipt den appelsin huden helt slett. Det var verre på bagasjeluka å den ble hvertfall speilblank etter polering. Ok, bra de då, kan være eg trenge min på søndag. Bra det e mye klar lakk på den då så du har litt å slipa på legg ujt bilde av luka nå då
sector59 Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 Fikk tatt resten av slipinga med p1500: Nye maskinen:
e30 tic Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Det må bli værre før de kan bli bedre er vel en bra beskrivelse av bildene der hehe Såg snedden ut den maskina!
Rayman Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Ser helt jevlig ut spør du meg.. Får bare håpe du våger å bruke bilen etter all den tiden du legger nedi lakken.
Bimmarn Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Åsså har jeg fått tak i GSM/GPS tracker og en artig alarm med bl.a Fjernstart 1km, turbo timer, opptak. Det da ikke så mye bilder av monteringen av dette hvor fikk du tak i den alarmen?
sector59 Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Skrevet Mai 28, 2011 Ser helt jevlig ut spør du meg.. Får bare håpe du våger å bruke bilen etter all den tiden du legger nedi lakken. Bilen er/blir bygd for å brukest kommer dog ikke til å satse 100% før jeg kjenner bilen, men det hadde jeg ikke gjort uansett. Valget sto mellom å sitte en liten uke på ræva eller bruke den tiden til noe konstruktivt (da jeg venter på å få komme til mtp fresing av blokk og topp).
sector59 Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Ser ut som bildeopplasteren funker, her er bilder: Speilbilde i glass: Speilbilde i lakk (daarligere lys men) : Aa blokk og topp har komt igjen, men det gikk seff ikke som planlag! Dem skulle plane blokk og topp x.x mm, minst mulig av topp og resten av blokk. Som bildene viser tok dem en tier for lite p[ toppen som vil si jeg maa sveise i og plane igjen. De sparte dem 5min aa tar meg 5t! Stempel ringene fra cp kom i feil boring s[ m[ vente enda litt til for montering. Men har gjort det jeg kan s[ alt er klart. Faatt hont: Montert ARP: Sjekket underspylings dysene, 2 av dem hang:
Ronnyvga Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Var synd med toppen og de, kjedelig med sånt som de. bilen ser nå ut til og ha blitt blanke nok nå blir konge dette til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå