Gå til innhold

E-36 Sedan M50B28 Turbo (Div motor operasjoner)


Anbefalte innlegg

Skrevet
Er den riktige måten å gjøre det på dette :) Får utrulig mye igjen for arbeidet.

Blir maskinen så varm at du må gi deg å polere?

Jeg har kjørt mye og lenge med min uten at varmen har plaga meg. Jeg har Milwaukee maskin.

Edit: Bruker du bare pappir og vann eller har du sånn maskin som du kobler vannslangen på?

Ja håper på det! :)

Nei langt ifra, men tok ingen sjangse da det ikke er min (e30 tic sin)

Har som nevnt kjøpt meg en klubbe av en Hitachi, så tror jeg skal slite godt med å få den varm.

Kjører ikke med vann nei, bruker slipe papiret til Mirka å det har en vann absorberings pute i slipepapiret. Å den ble akkuratt tom for vann når det ikke var mer trykk fra kompressoren så paste fint :)

  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det er heilt normalt at di blir varme, er bare å la den gå på litt turtall uten belastning av og til..

må sei eg er litt i tvil om du vil få den heilt bra der du hadde lagt ut bilde av makrell lakk.

Jepp, men tenkte det var like greit å investere i en siden det sikkert blir noen poleringer fremmover. Fikk en Hitachi til innpris på Tool`s så det var ikke så gale.

Ser det ikke så godt på bildene, men har slipt den appelsin huden helt slett. Det var verre på bagasjeluka å den ble hvertfall speilblank etter polering.

Ok, bra de då, kan være eg trenge min på søndag.

Bra det e mye klar lakk på den då så du har litt å slipa på :D legg ujt bilde av luka nå då

Skrevet

Det må bli værre før de kan bli bedre er vel en bra beskrivelse av bildene der hehe

Såg snedden ut den maskina!

Skrevet

Åsså har jeg fått tak i GSM/GPS tracker og en artig alarm med bl.a Fjernstart 1km, turbo timer, opptak.

Det da ikke så mye bilder av monteringen av dette :)

cy8f7382wgj80vzuk5g7.jpg

hvor fikk du tak i den alarmen? :)

Skrevet
Ser helt jevlig ut spør du meg.. ;)

Får bare håpe du våger å bruke bilen etter all den tiden du legger nedi lakken.

Bilen er/blir bygd for å brukest kommer dog ikke til å satse 100% før jeg kjenner bilen, men det hadde jeg ikke gjort uansett.

Valget sto mellom å sitte en liten uke på ræva eller bruke den tiden til noe konstruktivt (da jeg venter på å få komme til mtp fresing av blokk og topp).

  • 2 weeks later...
Skrevet

Ser ut som bildeopplasteren funker, her er bilder:

30uqv4xn8awfqkphmcm0.jpg

t0a4ou57ahkgt2bba68i.jpg

9mh8g8r0bo19cdd07kfy.jpg

5tx5u8rfgfme0aj9uvbg.jpg

Speilbilde i glass:

0pv1ypf8ddjyatgokn8e.jpg

Speilbilde i lakk (daarligere lys men) :

m07zzlz08yonkjth4mqz.jpg

Aa blokk og topp har komt igjen, men det gikk seff ikke som planlag!

Dem skulle plane blokk og topp x.x mm, minst mulig av topp og resten av blokk. Som bildene viser tok dem en tier for lite p[ toppen som vil si jeg maa sveise i og plane igjen. De sparte dem 5min aa tar meg 5t!

lb7ddm2vxixaozxh2myd.jpg

nvka5zf4qqzqoj8ndvwu.jpg

Stempel ringene fra cp kom i feil boring s[ m[ vente enda litt til for montering. Men har gjort det jeg kan s[ alt er klart.

Faatt hont:

ymv6bf9b99k0v0dh6g75.jpg

Montert ARP:

dn1g1ii108h09b1bdpyj.jpg

Sjekket underspylings dysene, 2 av dem hang:

op1p909dl5lm8xde1kho.jpg

rij74sssw0u36eq0i36l.jpg

pfw7l1wj0mzcj2q4ic5t.jpg

qmi7eh1j9jrnbxmejv96.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...