Casle Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Har ett sett med 4 Borbet 16" felger med Toyo Graspic piggfrie vinterdekk i dim 205/55-16 på som jeg skal selge. Felgene er i OK stand og dekkene er også OK (men ikke noe mer). De har stått på en BMW 120d, jeg har ingen anelse om innpress men kan prøve å se om det står på felgene. Selges kr 1900,-. PS! Sendes ikke, kjøper må hente de i Oslo/Akershus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casle Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Endret pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casle Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Fortsatt ikke solgt, mulig disse passer bra på mange ander biler enn 1-serie. De har innpress ET 35, og boltsirkel 5x120. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casle Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 ¨Byr 1000,- jeg. og kan da hente på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casle Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Bud notert, men jeg har det egentlig ikke så travelt med selge, så kr 1000,- høres litt drøyt ut. Men møt meg midtveis på 1450,- så har du en deal... småpenger per felg og dekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casle Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Og jeg er hjemme på lørdag så det kan passe bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casle Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå