pittbul Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 hei hei. har nå kjøpt meg en bmw e36 som jeg har lyst å bygge om har sett en anna kompis bygge om en e36 til e46 så tenkte jeg skulle prøve på detta jeg au å bli den første i aust agder til å få en spesiel bmw. SKAL GJØRES. bygge fronten til e46 bygge bak delen til e46 m-teck fangere bytte om alt innvendig av trekk å seter bytte motor til 325/328 lakke den i 2 delt farge støpe i glassfiber til annleg i bagasje rommet. må bare komme med tips å komentarer underveis
hao Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Det må jo være fryktelig mye jobb Hvorfor ikke kjøpe en E46?
pittbul Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 jojo så sant så sant er mye jobb har mange som har sakt til meg hvorfor jeg ikke bare kjøper e46. men er det med å å sitte på slutten å tenke på detta har jeg gjørt å være stolt av det pluss er morro med å bygge om biler
KennethW Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 jojo så sant så sant er mye jobb har mange som har sakt til meg hvorfor jeg ikke bare kjøper e46. men er det med å å sitte på slutten å tenke på detta har jeg gjørt å være stolt av det pluss er morro med å bygge om biler +1 for den!
hao Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Hvis du har evnen, utstyret og liker denne jobbinga så må det sikkert være kjempegøy. Du er tøff hvis du starter dette Liker prosjektet Skal følge med
pittbul Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 åjaja har evne utstyr å alt det jeg trenger jobber som oppretter å bil lakkerer til vanlig så har den erfaringa jeg trenger hehe må bare få rydda skikkelig i garagen så får den inn så jeg kan få begynt
pittbul Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 jojo så sant så sant er mye jobb har mange som har sakt til meg hvorfor jeg ikke bare kjøper e46. men er det med å å sitte på slutten å tenke på detta har jeg gjørt å være stolt av det pluss er morro med å bygge om biler +1 for den! hehe
-Erik- Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Dette har jeg lite sansen for! Personlig syns jeg det krasjer helt med e46 på en e36 da former blir heltfeil. Vet dette ikke er noen konstruktiv kritikk, men det står at man kan kommentere så Derimot beundrer jeg deg at du starter på noe slikt da dette helt sikkert er mye jobb Og du for noe ikke alle har Syns også bilen var/er pen slik den nå, manglet bare litt senk
pittbul Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Dette har jeg lite sansen for! Personlig syns jeg det krasjer helt med e46 på en e36 da former blir heltfeil. Vet dette ikke er noen konstruktiv kritikk, men det står at man kan kommentere så Derimot beundrer jeg deg at du starter på noe slikt da dette helt sikkert er mye jobb Og du for noe ikke alle har Syns også bilen var/er pen slik den nå, manglet bare litt senk hehe jaja er bare å komentere vettu ja på en måte så blir det feil på formen skal jeg være enig i men er jo det med at det er ikke mange som har den typen ikke vell har en kompis som gjorde det samme å den ble bare utrolig tøff å fin ble misunnelig så tenkte hvorfor ikke gjøre det selv ja er en del jobb men er bare kos spesielt når du ser fremskritt. ja bilen var fin i seg selv i sommer når en kompis hadde den men er ganske falma å litt rut hær å dær så når jeg først skulle ta rusten så kunne jeg like godt bygge om å gjøre noe morro
e30 344i Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 klart du ska bygga om, här är min e36 compakt med e46 03 nos..
pittbul Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 klart du ska bygga om, här är min e36 compakt med e46 03 nos.. stan å fin brukte du lang tid på den eller? er den bygd om bak å?
e30 344i Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 fattade en del, gjorde allt utom lack på 3 veckor, o då bytte jag till en 325tds motor me. vad är dina planer då? turbo bygge me??
pittbul Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 fattade en del, gjorde allt utom lack på 3 veckor, o då bytte jag till en 325tds motor me.vad är dina planer då? turbo bygge me?? planene er å bygge om til e46 å bytte motor til 325/328 å så blir det bytting av inntriøret tenkte på m3 inntriør kansje turbo senere men blir ikke ennå kan ikke bryke alle pengene på detta skal leve å
pittbul Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Flott prosjekt, skal følge med her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå