pittbul Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 da er det endelig oppdate har ikke gått så veldig fort at det gjør noe på grunn av mye å gjøre på jobb. pluss at dama har flytta tilbake igjen så da har det vært litt å måtte gjøre med det men men hehe har nå fått gjort litt på bilen fått skrudd av panseret skjermene å litt mer kan se det på bildene bilder beskriver mer en ord skal selge dette så vis det er noen som trenger det eller er inntrisert så bare skrik
pittbul Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 da er det en liten oppdate igjen har å fått sveisa til høyre fronskjerm ferdig å holder på å sveise til panseret blir nokk ferdig med alt med fronten i morra så er det bare å begynne på bak delen når jeg får kjøpt noen plater å e46 bak lykter. å bredding av hjul buene bak dorlige bilder for har tatt med mobben.
pittbul Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 da er hele fronten ferdig å sparkla så er det snar å begynne på baken
stianw Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 hefti sparkling:-) blir tøft rått med sånn front
RoaldJ Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 hvorfor ikke facelift fronten med det første du var i gang.. den er jo 100 ganger finere. men, blir nok bra dette
pittbul Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 haha ja måtte lage egen sparkel spade for hadde ikke noen så da ble det bare gris så blir mye å pusse haha
pittbul Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 hvorfor ikke facelift fronten med det første du var i gang.. den er jo 100 ganger finere. men, blir nok bra dette ja egentlig hadde vært best når du sier det tenkt ikke på det men men
hao Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Vet ikke om du har tenkt på om du skal ha BMW merke på panseret eller ikke. Tips i tilfelle du ikke har tenkt på det Det er nå du har sjansen
pittbul Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 Vet ikke om du har tenkt på om du skal ha BMW merke på panseret eller ikke.Tips i tilfelle du ikke har tenkt på det Det er nå du har sjansen er ikke sikker på det ennå men det ser jeg litt senere vis jeg ikke skal ha det så sveiser jeg det igjen
pittbul Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 så folken har nå begynt å se på farge til bilen å har funnet mitt valg se på bildene er utrolig fin farge denna fargen å svart tak kommer det til å bli
pittbul Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 sånn tenkte på en ny oppdatering etter en del månder heeh etter langdt å lenge har jeg fått litt mer tid igjen til å begynne å holde på med bilen igjen har nå i dag fått begynt lakkinga på den ble ikke den fargen jeg hadde tenkt på først men det ble svart tak å grønt på resten av bilen med sølv flakes ble utrolig bra med det i lakken grønn fargen er en ford juice green met. den svarte er selv blandet så begynner å se lyset i tunnelen nå skal holde på i helgene fremover nå så kommer meg fremm å blir ferdig så kan få den på veien.
pittbul Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 skal selge denna spilleren er det noen som vill kjøpe så gi lyd er 8 månder gammel å koster 10000 ny er brukt en måndes tid selges for 3500 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå