Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da er det endelig oppdate :D har ikke gått så veldig fort at det gjør noe på grunn av mye å gjøre på jobb. pluss at dama har flytta tilbake igjen så da har det vært litt å måtte gjøre med det men men hehe :) har nå fått gjort litt på bilen fått skrudd av panseret skjermene å litt mer kan se det på bildene :) bilder beskriver mer en ord ;)

yovkxjhtadcmicp7acz0.jpg

fxciyqqp17rfrwu6ekgs.jpg

95wn1f6yrmqgd7bi20ux_thumb.jpg

skal selge dette så vis det er noen som trenger det eller er inntrisert så bare skrik ;)

s7f9qxv53h8tlp6qa6jf.jpg

Skrevet

da er det en liten oppdate igjen har å fått sveisa til høyre fronskjerm ferdig å holder på å sveise til panseret :) blir nokk ferdig med alt med fronten i morra så er det bare å begynne på bak delen når jeg får kjøpt noen plater å e46 bak lykter. å bredding av hjul buene bak ;)

dorlige bilder for har tatt med mobben.

a2stkxj2zmjgtfjfdtix.jpg

lbqvequg2fwnocfwsafv.jpg

Skrevet
hvorfor ikke facelift fronten med det første du var i gang.. den er jo 100 ganger finere. men, blir nok bra dette :)

ja egentlig hadde vært best når du sier det tenkt ikke på det men men ;)

Skrevet

Vet ikke om du har tenkt på om du skal ha BMW merke på panseret eller ikke.

Tips i tilfelle du ikke har tenkt på det :)

Det er nå du har sjansen

Skrevet
Vet ikke om du har tenkt på om du skal ha BMW merke på panseret eller ikke.

Tips i tilfelle du ikke har tenkt på det :)

Det er nå du har sjansen

er ikke sikker på det ennå men det ser jeg litt senere vis jeg ikke skal ha det så sveiser jeg det igjen ;)

• 1 month later...
Skrevet

så folken har nå begynt å se på farge til bilen å har funnet mitt valg :) se på bildene er utrolig fin farge :)

hdxlp7zhquyxdva8vi3x.jpg

5pnvn5gnkbiqkz9cbf25.jpg

denna fargen å svart tak kommer det til å bli :)

• 6 months later...
Skrevet

sånn tenkte på en ny oppdatering etter en del månder heeh :) etter langdt å lenge har jeg fått litt mer tid igjen til å begynne å holde på med bilen igjen :D har nå i dag fått begynt lakkinga på den ble ikke den fargen jeg hadde tenkt på først men det ble svart tak å grønt på resten av bilen med sølv flakes ble utrolig bra med det i lakken ;) grønn fargen er en ford juice green met. den svarte er selv blandet :) så begynner å se lyset i tunnelen nå :) skal holde på i helgene fremover nå så kommer meg fremm å blir ferdig så kan få den på veien.

Skrevet

skal selge denna spilleren er det noen som vill kjøpe så gi lyd er 8 månder gammel å koster 10000 ny er brukt en måndes tid ;) selges for 3500 kr

ue3fi9zh5zd8n57daq2w.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...