Johnsen86 Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Lurer på om noen har erfaring med bruk av slipt veiv til disse motorene? Man får overdim lager til 0,5mm så er jo ikke enormt å ta av, men nok. Noen som har erfaring med om det blir holdbart og bra? Har veiv jeg muligens kan slipe, men om noen har en fin veiv liggende er jeg svært interessert i å handle! viewtopic.php?f=13&t=178046
Joachim_M5 Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 bare å levere inn veiva å slipe. Da veit du også at du har ei bra veiv, istedenfor å kjøpe ei brukt som du risikerer å måtte slipe den også...
2000Touring Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 bare å levere inn veiva å slipe. Da veit du også at du har ei bra veiv, istedenfor å kjøpe ei brukt som du risikerer å måtte slipe den også... +1
Johnsen86 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Hmm ja forsåvidt enig, men en veiv uten skader av rådebank eller knekte råder er jo sjeldent noe galt med da... Mulig jeg leverer den inn ja!
2000Touring Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Få den i hvertfall kontrollmålt, da kan det hende det holder med en polering av tappene. Tappene blir jo slitte...
halteck Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 blir ikke svakere av den grunn, vi sliper veiver på sørlandets sylinderservice:)
Johnsen86 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 blir ikke svakere av den grunn, vi sliper veiver på sørlandets sylinderservice:) Blir ikke svakere av slipinga mener du? Hører noen er redd for at de er herda i overflaten og blir svakere ved sliping, men det stemmer selvsagt ikke om man holder seg innenfor de 0,5mm man får tak i lager til... Vet dere sliper, men dere er dyre
Johnsen86 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Få den i hvertfall kontrollmålt, da kan det hende det holder med en polering av tappene. Tappene blir jo slitte... Ja kan vell lønne seg, blir muligens til å få slipt, polert og målt en av de jeg har. Hadde bare vært interessant å se om noen har dårlig erfaring med det på disse
Johnsen86 Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Sendte min fineste veiv til sliping, viste seg at den måtte slipes 0,75mm og man får bare lager til 0,5mm. Penger i vasken sa folk ! Noen som har veiv til meg ?
halteck Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 blir ikke svakere av den grunn, vi sliper veiver på sørlandets sylinderservice:) dere er jo konk da tydelig du ikke leser aviser!! sørlandets sylinder service har vel aldrig gått konkurs. johs lunde sylinderservice!!
Johnsen86 Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 Ja er vell gamle marineavdelingen som er gått litt dårlig med. Ingen som kan oppdrive en veiv til meg? Skal ikkje alle få?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå