Ole411 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hei, jeg har da en e30 318/320. Det er en opprinnelig 318, men med 320 motor, men ikke godkjent ! Poblemet er at jeg ikke har papirer fra donor bilen som motoren kommer fra ? å man må vel ha papirer fra donor bil hvis det skal gå og godkjenne det ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Umulig uten noe som helst dokumentasjon på hvor motor kommer fra ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole411 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 har faktisk fått skaffa papirene nå, ramme nr + papirer på motor, mulig og få det godkjent da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Kvittering a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole411 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 nr til forje eiern før han jeg kjøpte den av sto i ei mappe jeg fikk med, ringte til han og spurte, å han sa han hadde papirer på motor & ramme nr , blei litt letta nå, men hva mer må til for godkjenning ?, er montert skive bremser forann og bak da, og er slisa forann så vet ikke jeg :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole411 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 kvittering på hva ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Kvittering/salgskontrakt på at du har kjøpt motoren/delebil whatsoever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole411 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 skal høre med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå