Lorentzose Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Lorentz's 2dørs! Gjort: - Byttet Framskjermer,bakskjermer og kanalar, samt lakkert: Check! - M3 fanger foran: Check! - Senket med Tuning Art coilovers: Check! - Byttet alle kuler og foringer i foran og bakstilling: Check! - Kjøpt inn BBS RS: Check! - Byttet clutch: Check! - Byttet starter: Check! Planer for 2012: - Valse hjulbuer bak og få senka den mer bake. - Bytte frontrute og panser. - Fikse framskjermene. - Proffsote rutene rundt hele bilen. - M3 skjørt og M3 bakfanger. - Lippe på bagasjeluke. - Få godkjent senkesett og felger i vognkort. - Oransjeblinkers framme og bake (?). OG MER! Sesongen 10: Sesongen 11:
bmwkizn Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Grattis med "ny" bil. Så ut som et godt utgangspunkt dette. Hvilken farge er det du har? Er det techno violet?
Lorentzose Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Takktakk ! Hehe! Er ikke heeeelt sikker. Kan få sjekka det. Fargekoden står vell på ene demparhuset. Men er en blå/lilla type
Lorentzose Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Grattis med "ny" bil. Så ut som et godt utgangspunkt dette. Hvilken farge er det du har? Er det techno violet? BMW - madeiraschwarz metallic står det på demparhuset!
bmwkizn Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Åja. Litt vanskelig å se på bildene. Meget pen farge det også
Lorentzose Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Åja. Litt vanskelig å se på bildene. Meget pen farge det også Hehe, sier meg enig der! Men er ikke helt sikker på hvilken farge jeg skal ha om lakkering er aktuelt!
Lorentzose Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 http://www.autopower.se/modellguiden/farger/madeira.jpg Det er noe lignende dette
Lorentzose Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Da har jeg fått bærekulene. De skal skiftes imorgen! Gleder meg til å få skifta dem, og få ta en firhjulskontroll!
Lorentzose Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Da er Bærearmen komt, og har montert den! Skiftet Bærekule og foring på den andre siden. Imorgen blir det firhjulskontroll!
Lorentzose Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Nå er det rusta som står for tur. Fant ett stooort rust hål på kanalen ved bakre jekkfeste. Noen som har noen erfaringer med det ?
Lorentzose Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Skrevet Februar 14, 2011 har noen felger til salgs! Borbet T - 5x120 - et35 - Bredd: 8 3000 med dekka på
Lorentzose Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 Da var felgene solgt. Nå har jeg bestilt Justerbart Senkesett fra Partsandretads.no! http://www.partsandretards.no/justerbar ... /tuningart Gleder meg til å montere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå