Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har fått fingrane i ein 525DA 2009-mod som eg gjerne skulle fått iPoden inn i hanskerommet på. Kor vanskeleg er dette? Må vere kontroll over USB, samt styring via konsollen (har stor skjerm og oppgradert anlegg). Any clues?

Skrevet

Hei!

Monterte dette i min 2005 E60.

Kjøpte brukt Ipod Interface boks her på bimmers for 1600. Desse boksane kosta vel rundt 3000 ny.

Viss du har cd veksler i hanskerommet er det berre å bytta ut denne med ipod interfacet. då er det plug and play bortsett frå at du må til bmw forhandler for å programmere denne mest sannsynlig.

Eg hadde ikkje cd veksler så eg leverte den inn til Jaeger på kokstad(Bergen) og betalte 5300 for montering og programmering av idrive.

Skulle eg gjort dette om igjen hadde eg heller gått for Aux tilkobling:S

Men fint med spillelistene rett på idrive:)

• 2 months later...
Skrevet
Monterte dette i min 2005 E60.

Kjøpte brukt Ipod Interface boks her på bimmers for 1600. Desse boksane kosta vel rundt 3000 ny.

Viss du har cd veksler i hanskerommet er det berre å bytta ut denne med ipod interfacet. då er det plug and play bortsett frå at du må til bmw forhandler for å programmere denne mest sannsynlig.

Eg hadde ikkje cd veksler så eg leverte den inn til Jaeger på kokstad(Bergen) og betalte 5300 for montering og programmering av idrive.

Skulle eg gjort dette om igjen hadde eg heller gått for Aux tilkobling:S

Men fint med spillelistene rett på idrive:)

Aj, seint svar. Fekk aldri mail om svar, så gløymde heile saka litt :-). Anyways;

Ehhh... Trur ikkje eg har CD-vekslar :-), men skal sjekke det opp ASAP. Tnx!

AUX er definitivt andrevalget, vil gjerne slippe DA-konvertering på iPoden.

Kva funksjonalitet får du ut av iDrive? Album art display? Liknande funksjonalitet som med å browse iPod'en direkte? Har ein 160GB iPod med all musikken min på som eg gjerne vil dytte inn i kassa.

Prøvde ein iPod-kontroller på min 2006-mod 318i utan iDrive, og det var heilt hjernedødt. 3 linjer display i anlegget - bytta den ut med ein Alpine iDA-X305, og vart veldig nøgd med det (visuellt også).

• 3 weeks later...
Skrevet

Er usikker på 2009 i og med at det er facelift, på min 05 er det kun tekst likt som ein ipod uten bilder med spillelister, kjøpt sanger osv... Veldig standard men ikkje flott visuelt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...