BMWBenny Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hvor kan man få tak i svart gulvteppe til E30. Skal helst ikke koste for jææævlig mye heller. Noen som har noen gode tips? 2 dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Man fikk ikke orginalt sort gulvteppe til E30, det folk refererer til er grått (M3/M-tech bl.a). Billigste måten ville være å farget det selv, noe jeg skal gjøre med både gulvteppet og taktrekket i min E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Farge det ja. Det virker jo som en økonomisk løsning:) jeg har jo hele teppet ute nå. Men hvordan pleier dette å bli gjort? Hva fungerer best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Om du trykker på linken i forrige innlegget mitt, så ser du en måte det blir gjort på - sprayboks. Men tror jeg skal prøve meg på en annen måte (har ikke gjort så mye research ennå) som gjør at det trekker seg skikkelig godt inn i teppet. I taket tenkte jeg å påføre det med en liten svamp i flere runder. For når du lakker gulvteppet vil det bli stivt, og fibrene vil stå i samme posisjon, ehm, for alltid. Hør litt rundt med salmakere, møbelforretninger etc, så får du nok mange gode tips som hjelper deg på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Så jo bra ut det da. Men blir kanskje ett problem at hele teppet blir stivt og jævelig. Dog et teppet mitt halv shabby. Så tror jeg skal gi det en sjangs etterhvert. Men lag en post om du finner ut noe lurt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Ja, skal se hva jeg finner ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 "Problemet" med at det blir stivt, er vel at det kanskje knekker hvis man skal ta det ut av bilen senere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hmm, for meg blir det at det er stivt, hehe. Gulvteppet skal da være mykt, så man kan kose seg litt. Men kan nok bli litt verre å få ut av bilen ja, hehe. Men nå er vi kommet til 2011, må da ha noen produkter som trekker seg inn i stoffet uten å ødelegge fibrene når amerikanerne holder på å designe solcelleveier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Vinyl spray eller hva det heter. hvet du får kjøpt det hos bilxtra. bare spør noen av de som jobber der om spray til stoff. Teppet blir nok ikke så stivt at det brekker. Mener morty999 (kan være jeg blander med noen andre) sprayet teppe i en bil. Dette var med vanelig svart spray, han sa at det blei stivt men det gikk seg til etter hvert. Morty999 har sprayet tak trekket i en e28 med vanelig svart spray, resultatet så veldig bra ut. Se proskjet tråden hans for bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Taktrekket er litt annerledes enn gulvtrekket da, hvor det faktisk forekommer slitasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Dette er gromme saker, men de kan ikke sende til Norge pga det er veske ( jævla verden har blitt etter de jævla selvmords bomber folka) Jeg bestilte jeg, men de kunne ikke sende til meg. http://www.valeterspride.co.uk/black-ca ... s-10-p.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Kan jo bruke vanlig tøyfarge kanskje,legg det i ett badekar og fyll vann og ha oppi tøyfargen.Mene det kan være en måte og få det svart.Og vil jo ikke bli stivt av det.Bare en tanke som slo meg under lesing her=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Man fikk ikke orginalt sort gulvteppe til E30, det folk refererer til er grått (M3/M-tech bl.a). Billigste måten ville være å farget det selv, noe jeg skal gjøre med både gulvteppet og taktrekket i min E30. Dette er FEIL. Det ble levert sort gulvteppe til E30. Dette er jeg sikker på da jeg har eid både den grå typen og den helt sorte typen. Det var ikke farget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 jeg kjøpte nytt sort gulvteppe i fjor, så det finnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Hm, interessert i delenummer på de teppene deres, Marius_e30 og Alecken. Mørkeste fargen jeg vet om at man fikk teppet i var Charcoal Grey, som i gitte vinkler/lyssetting kan se sort ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå