Gå til innhold

Hvor kan man få tak i svart gulvteppe til E30

BMWBenny
 Share

Anbefalte innlegg

Om du trykker på linken i forrige innlegget mitt, så ser du en måte det blir gjort på - sprayboks. Men tror jeg skal prøve meg på en annen måte (har ikke gjort så mye research ennå) som gjør at det trekker seg skikkelig godt inn i teppet. I taket tenkte jeg å påføre det med en liten svamp i flere runder. For når du lakker gulvteppet vil det bli stivt, og fibrene vil stå i samme posisjon, ehm, for alltid. Hør litt rundt med salmakere, møbelforretninger etc, så får du nok mange gode tips som hjelper deg på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, for meg blir det at det er stivt, hehe. Gulvteppet skal da være mykt, så man kan kose seg litt. :bart: Men kan nok bli litt verre å få ut av bilen ja, hehe. Men nå er vi kommet til 2011, må da ha noen produkter som trekker seg inn i stoffet uten å ødelegge fibrene når amerikanerne holder på å designe solcelleveier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinyl spray eller hva det heter. hvet du får kjøpt det hos bilxtra. bare spør noen av de som jobber der om spray til stoff.

Teppet blir nok ikke så stivt at det brekker. Mener morty999 (kan være jeg blander med noen andre) sprayet teppe i en bil.

Dette var med vanelig svart spray, han sa at det blei stivt men det gikk seg til etter hvert.

Morty999 har sprayet tak trekket i en e28 med vanelig svart spray, resultatet så veldig bra ut.

Se proskjet tråden hans for bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man fikk ikke orginalt sort gulvteppe til E30, det folk refererer til er grått (M3/M-tech bl.a). Billigste måten ville være å farget det selv, noe jeg skal gjøre med både gulvteppet og taktrekket i min E30.

Dette er FEIL. Det ble levert sort gulvteppe til E30. Dette er jeg sikker på da jeg har eid både den grå typen og den helt sorte typen. Det var ikke farget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...