brunsame Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Hei.. Har en e36 som jeg holder på å bygge banebil av.. Har kjøpt inn egen stor turteller med shift light! Lurer på om noen har montert dette før? og vet hva ledninger som sender signal til turteller? eller? har også kjøpt tank måler, så vill også vite vilke ledninger som sender signal til den.. noen som har farge koder eller noe? Takk!
jlien Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Har aldri gjort det på bmw, men regner med det er en ganske universell fremgangsmåte: Rød ledning på batteriets + pol Svart ledning jordes Grønn (eller en annen farge) på + eller - på coilen/tenningsmodul om du kobler feil på coilen spiller ingen rolle, turtelleren vil bare ikke fungere..
brunsame Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Jeg har jo seperate coiler! men mulig det er utgang til dette på datasprutet:p d har jeg ikkje tenkt på!
Brian Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 turtall kan du hente fra veivsensor mener jeg å huske. hvilken farge det er bak instrumentpanelet husker jeg ikke, men måler du deg frem finner du den nok etterhvert.
brunsame Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 hehe, ja, skal naakk finne d ut! hadde bare haapt noen viste d saa slapp jeg aa bruke tid paa aa leite etter rett ledning!;p hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå