ole320 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 sitter på nettet og ser på m3 styling til e36 sedan. ser på ett sett ifra gs bildeler http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 1&type=alt dette koster 9000kr. og ett ifra parts and retards http://www.partsandretards.no/styling/a ... kompl-sett til 4999kr for meg ser dette ganske likt ut, kan noen si meg forskjellen? og hvilket burde jeg kjøpe? har ikke så stor lommebok så billig hadde vært kjekt, men kanskje dyrt er bedre? hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Tror ikke det skal være store forskellene på de settene der. Hovedsaken er at det er ABS plast å ikke glassfiber. Det er godt mulig at settet fra parts&retards ikke har løse lister, og da kan det være du må lage fester til fangerne selv, det vet jeg ikke. Kan være lurt å send de en mail å høre om det. Sparer deg mye arbeid hvis du slipper det ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole320 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 dette fikk jeg til svar: Er jo avbildet alt som følger med, du må regne med litt tilpassing for å få det til å sitte bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 dette fikk jeg til svar: Er jo avbildet alt som følger med, du må regne med litt tilpassing for å få det til å sitte bra. For utdype det så er det fester lik orginalt på dette, det er også løse lister. ABS plass og passformen skal ikke være så verst, er alltid litt tilpassing med styling uansett. Vet ikke om det er du som har bestillt en av de to settene som er underveis fra Tyskland nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå