gica Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Sliter virkelig med å få spilleren min til å spille av MP3 plater. Søkte litt på forumet og mange sier at en oppgradering av hjernen / spilleren (software) så skal dette være i orden. Men, så har jeg hørt at dette gjaldt for modeller t.o.m år 2005 / 2006. Gjelder dette også nyere modeller som min ? Platene er brent på vanlig (kvalitet) CD-R plater, i dataformat, alle mapper med albumnavn / artist og MP3 filene i mappene. Ikke noe mer hokus pokus enn det. Putter den i CD spilleren (ikke cd skifteren), men ingen ting skjer. Hva gjør jeg galt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Kan du ha mappestruktur på en mp3 plate? mente en ren mp3 plate måtte ha alle sangene på "rota" på cd'en på usb, har jeg mappestruktur,men den er jo databasert, ikke ett optisk drev.. skalikke påstå dette 100 % men var en tanke som slo meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Mulig du har rett, men så flere brukte mapper for å dele albumene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
me61 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Har lest at enkelte har måtte fått BMW-verkstedet til å aktivere MP3, kanskje dette er tilfelle hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Vår E90 (2007 modell) med professional stereo spiser "alt" av plater, uavhengig av mappestruktur. Man kan til og med navigere i mappestrukturen, riktignok på en litt klønete måte når man bare har noen få linjers display, men det funker. Vi har ikke gjort noen oppdateringer av softwaren for å få det til å fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå