Carl-Wilhelm Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Hei. Jeg vurderer å kjøpe en E39 M5. Har sett litt på denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26543674 Kjenner noen til denne bilen? Er det noen spesielle feller å være OBS på ved kjøp av E39 M5? Takker for alle svar..
Magnus M Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Har ikke kjennskap til akkurat denne bilen, men jeg ville sjekka nøye at den faktisk ER ombygd og ikke bare sveisa over chassinr, da dette er en rask og billig løsning for mange, vet det finnes en del "ombygde" M3 og M5`r der ute
2000Touring Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Kjenner ikke til bilen, men det står jo i annonsen: "Bilen er komplett ombygd til en 2001 m5 ikke godkjent i vognkortet Har alt av dokumentasjon for a få bilen godkjent " Dersom selger mener det bare er å få den godkjent, så mener jeg han burde få den godkjent før den selges(veldig lett å skrive - ikke alltid like lett å få til). Selger har tross alt best kunnskap om bilen. I tillegg hadde jeg aldri tatt sjansen på at det selger skriver om å få bilen godkjent stemmer - det er alt for stor risiko dersom det ikke stemmer.
andreastrones Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Har ikke kjennskap til akkurat denne bilen, men jeg ville sjekka nøye at den faktisk ER ombygd og ikke bare sveisa over chassinr, da dette er en rask og billig løsning for mange, vet det finnes en del "ombygde" M3 og M5`r der ute Det var jo akkurat dette som var tilfellet med forrige tråd her inne som omhandlet kjøp av en av en M-bil.... Dermed ville jeg kontrollert dette ekstremt nøye. Dersom det viser seg å være en bil som har fått "nytt" chassis, så er vel sansynligheten for at denne bilen er ikke lovlig innført, eller har vært "lånt" av andre dessverre stor. Etter hva jeg forstår går det nå flere av akkurat denne type M-biler rundt på Østlandet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå