TruboJonas Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Har en 520i 92 mod. som jeg irriterer meg over nå. Hvis jeg kjører i vanlig fart og slipper gassen også gasser rett etterpå så kommer det endel slakk. "spinner" jeg på ujevn is er den også litt sånn rykkete noen ganger. Jeg tok en titt under bilen og vridde litt på mellom akselen for å se om det var noe der, men virker som det ligger i girkassa...? Hardyplata var bare ikke slitt så veldig. Noen som har idee til hva det kan være? Eller hva jeg kan gjøre for å finne ut hvor slakken er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Jeg bare gjetter vilt her, slakk i diffen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Drivknuter? Var ihvertfall dem på M5'en jeg hadde. Var veldig lite slark i dem når jeg var under å sjekka, men det skal ikke så mye til. Ble som dag og natt når jeg bytt drivaksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TruboJonas Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 det med diffen tviler jeg på siden jeg byttet just fra orginal til en veldig lite brukt e30 325 ix sperre. Var litt slakk med den gamle og... men kan jo hende.. kan være det er drivakselene som er sletne, men har dere noen tips til hvordan jeg kan "søke" meg frem til feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå