Torkilh Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Har en haug av en 525 24v 1993 stående. motoren har gått 370.000 km men går som en drøm! startet den for første gang etter 3mnd, da startet den med en gang og holdt seg på ett turtall hele tiden, så tomgangen er strøken. Regelmessig byttet olje og Filter. men den bruker verken vann eller olje. her kan alt av drivverk følge med! grunnen til at jeg ikke beholder den er at bilen er avskiltet, pga forige eier ikke betalte sin omreg, så nå sitter jeg med en regning på 2800,- og en mangellapp for å skilter på den igjen. tenkte jo å ta vare på motoren å finne et nytt karosseri, men må lufte litt og se hva folk vil gi for en gammel, men God motor!
Torkilh Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Bor i (1440)Drøbak 5000kr Bilen går, men blir nok ikke skilter med det første, (tok litt av på åpen dag på Naf Øvingsbane etter at den ble avskiltet) motoren går som en drøm! jager ikke, tomgangen er helt gjevn. opplevede at den tikket litt i sommer etter litt hardkjøring, men har ikke hatt noe av det i vinter. bilen går, så du får kjørt hjem hvis du henter prøveskilter (og da får du prøvd motoren litt og:D )
Torkilh Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 fangeren bak har nå falt av da, men dette var siste dagen jeg kjørte den (på Naf banen! ) Bengalakk FTW!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå