bjornerik92 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Hei! Har nettopp kjøpt meg en 318 E46 1998mod, den har kassettspiller, men står i en CD-veksler bak i bilen. men mangler kassetten, har sett mye på nett, men finner ikke en kassett til den... Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i en slik kassett? har sett på GS-bildeler, men de har bare komplette sett med CD-veksler og kassett som koster altfor mye. Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kayen Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 skjønner ikke helt hva du vil frem til?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 skjønner ikke helt hva du vil frem til?.. Han er ute etter magasinet som cd'ene skal inni til CD-vekslern i bagasjerommet tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kayen Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 ahh! men det har jo eg liggende hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå