Myrvangen Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 hiv på noen hvite blinkers ASAP Rååå førstebil, hvor langt har den rulla? Bilen har gått ca 208.000km. begynner å bli langt men er nok ingen fare, kunne vært mye værre
Myrvangen Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Mhm, sjæl! Får meg ny bimmer snart selv Hva skal du ha nå da?
Myrvangen Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Det blir en ombygd E36 M3 3,2 Fy faen, da SKAL jeg sitta på en tur .! :DD:D:D:D:D:D:D
in2you Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Oida, denne bilen var jo nydelig med oransje blinkers for all del ikke bytt til noe annet..!
Myrvangen Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Oida, denne bilen var jo nydelig med oransje blinkers for all del ikke bytt til noe annet..! det veldig 50/50 hva folk mener om blinkersa, noen mener jeg skal beholde de og andre ikke Foreløpig skal jeg beholde dem, blinklys er ikke akkuratt første prioritet
Myrvangen Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Noen Nye bilder etter at jeg hentet den.
matss Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Syns du burde beholde de orginale parklysene. Mye penere enn uorginale angel eyes. Nå er det ikke direkte stygt med angel eyes, så lenge det ser orginalt ut. Ser jo ikke ut med sånne "crome-angel eyes" osv. Jeg skal hvertfall ikke bytte ut på min:) Fine bilder, btw Edit: Ville også beholdt de orange blinkerne. Hvite blinkers blir bare mer og mer ut virker det som. Skulle gjerne hatt orange selv! Kjøper det kanskje med tida til min:) Skal du absolutt bytte de ut, så ville jeg gått for mørke/tonede i stedet for hvite.
Myrvangen Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Ja, foreløpig skal ingenting byttes. synes selv det er litt finere med oransje blinkers så det blir litt brytninger i farger. syns bare det er drøyt lenge til mai nå
matss Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Hehe, ser den! Jeg syns det er drøyt lenge til April, så jeg kan ta ut BMW'en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå