raambakk Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Hei har lakt ut emne før, men var ikke noe til hjelp egentlig so skriver igjenn har en e34 2,5 24v 91 modell som jager mellon 500 og 1500 på romgang. av og til rykker den ved gasspådrag på høgt turtall. Jeg synerst bilen bruker veldi mye bensin nå etter den begynte sann.. har nå spraya startgass på alle slanger på innsuget å funne ut om luftmengdemåler virker, og den virker.. gløder vertfall di tre trådene inni etter jeg har stoppet bilen men kobler jeg den av er det ingen reakson på jaginga.. er bare att bilen stopper nesten med en gag jeg kobler den av har prøvt coiler fra en annen bil som virker så det er ikke dem har rensa romgangsregulator å sjekka etter falskluft å renska kamakselsensor kobler jeg av lamdasonde jager den fortsatt, men ikkje like mye... bare litt Noen som har peiling ?? :D Takker for svar
raambakk Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 får ikke kontakt med hjerna der jeg har vert
Dekkbrenneren Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 jeg har akk samme greia, og fant ut at jeg må investere i ny lambda, men tror det er viktig å kjøpe originalt. skiftet for 2 år si, håpløst med sånn universal dritt... så de hadde på mekonomen til 1900 spenn, gs-en 2500... men er jo akk samme sonden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå