Tim89 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Hallo. Da har jeg etter mye leting fått hendene mine på en 06 mod 320d. Det skal være en bruksbil, så det blir tatt litt hensyn til det. Men så har jeg jo sett meg ut et par ting som må kjøpes inn Bilen har gått 91000, har full m-sport utvendig og innvendig, navi pro, delskinn, avtagbart hengerfeste, ++ Her er en liten liste av ting som skal gjøres\er utført: - Svart grill [utført] - Xenon\xenon look i alt av lys forran. [utført] - BBS LM-R Replica 8.5/19 forran og 10/19 bak [utført] - Oppdatere navi til 2011 kart [utført] - 15mm spacere [Montert] - Mørkere baklykter [Montert] - Led skiltlys [Montert] - Svarte og hvite emblemer på panser og koffertlokk[Montert] - Senkeskåler forran [utført] - Leppe på koffertlokk [Montert] - Soting av ruter. 35% på sidene og 20% på bakrute [utført] - Borra og slissa skiver [Montert] - Sota blinkere [Montert] - Lamin-X Tint film til frontlykter og grøftelys [utført] - Bilstein B14 coilovers [Montert] - Ny bakpotte med 76mm stusser [Har liggende] - Facelift diffuser [Har liggende] - Chip [snart] Slik den ser ut 18. juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Da har bilen fått nye angel eyes og grøftelys. Ble sykt stor forskjell! x sto for ny kartpakke til navigasjonen.. Ellers så har jeg bestilt litt deler nå.. Splittere, bakrutesenk, koffertlokk leppe og eksosstuss blir bestilt neste måned. Noen som har erfaringer med å skifte stussen på 318d\320d? Tenker å hive på en sånn: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 2483425940 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Du må få ut fler bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Hvilke Linea Corse felger tenker du deg? Jeg har også E90 og mine ligger klar oppe i 2. etage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Er lemans replicaene jeg sikler etter. Men må finne ut av dette med frakt først.. Etter som det var SYKE fraktpriser til norge Og så dette med bilder.. Endelig kom en liten sak i posten! Ellers tok jeg et par med mobilen når vi var å dykket.. Håper på å få tatt noen bedre bilder i kveld etter søndagsreingjøringen er tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 sjekk ut M-Tuning.no for billig bakrutesenk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 sjekk ut M-Tuning.no for billig bakrutesenk Har vært inne i kikket litt der. Men tror nok det blir ebay etter som jeg skal bestille en del ting fra samme fyren.. Tar det på sikt Noen som vet om det går an å få kodet om lysene forran slik at angel eyes og grøfelys kommer på når jeg låser opp bilen? Slik som det er nå kommer bare kupelyset på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Er det bare ccfl ringene som er byttet i tillegg til tåkelysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Er det bare ccfl ringene som er byttet i tillegg til tåkelysene? Ja det eneste som er byttet av lys er LEDs til ringene og 5000K halogen til tåkelys.. Kjøpt på GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Har din bil xenon originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Har din bil xenon originalt? Ja det stemmer.. Hva tenkte du på da? Var null stress å bytte det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Da er det 10 dager til hjemreise og montering av div ting og tang Har funnet en bakpotte som har stussene jeg vil ha, men er usikker på om den faktisk vil passe rett på. Husker ikke hvordan eksosen ser ut under baki der.. Her er bilde av den. Det står forsovidt at den skal passe i annonsen, men vet aldri... Noen som har noen inspill? Og så har det muligens poppet opp penger til felger nå like vel! hoho mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Da har jeg ikke vært innom her på en stund.. Men ting og tang har begynt å ankomme Eksos og en liten leppe til koffertlokket Kom visst noen felger i posten også.. Må ha litt bredde... Ellers så har jeg fått på blackline lykter bak og byttet til leds i skiltlysene.. Får bare finne arbeidslyst til å montere det som ligger her en dag. Dekk blir vel bestilt om en stund. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 de felgene tok helt av:) blir bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Hvordan felger er dette ? bredde, str osv ? Så at de var 8,5 og 10 nå. Er det GS hjula ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå