Cise Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Fikk felgene mine idag så da lurer jeg på om åssen dekk jeg skal ha. Håper på hjelp. Tenkte å bestille fra dekkonline så tenkte å ha 205/40/18 på 8.0 og 215/35/18 på 8.5. Er det passelig? vil ha med litt strekk for med 225/40 som jeg har hatt på 8.0, subber forran. Hvordan merke er best egnet til strekk? Har lest falken men ser de bare har med felgbeskyttelse på 215 dekka og det vil jeg ikke ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 dekket til høyre er 215/35 på 8,5x18" . syns det er bra jeg fin strekk og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 merke er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Dette er toyo proxes t1r, utrolig bra dekk anbefalles Mange liker ikke V forma for at det sporer litt mer en vanlig rett mønster men syns ikke disse er så galne me så mye strekk. Men ja, du har valgt fine dimensjoner til felgene, vil få grei strekk med de dimensjonene. men vil anbefalle deg å gå for 35 profil både foran og bak, da blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 tenker jeg går for det da men er det ikke noe med rulleomkretsen der da? men blir nok bestilling av dekk nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 jo, du får mindre rulleomkrets med 35 dekk i forhold til 40 , er snakk om veldig veldig lite. Men du vil få like tynn dekk foran som bak sett fra sia, jeg har hatt 40 og 35 bak før og syns det var kjempe stygt. Best å ha likt begge plasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå