r_tranoe Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 hallo. jeg ønsker å kjøpe seter til 2 dørs e30 som er i bra stand (uten rifter). håper noen som har noe. kansje også helst i sånn brunt stoff
520 turbo Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 har komplett strøken m-tech 1 med sidepanela og det .. til salgs intrisert ?men må hentes så kor høre du te ?
E34 power Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Har meget bra stoler fra e30 cab i delskinn,svart skinn me noe gråligt stoff .
r_tranoe Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 holder til i Kristiansund i møre og romsdal. er det sidepaneler bak også? delskinn høres ikke dumt ut.. har vell baksete og da?
520 turbo Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 komplett sia bilen blir drifte bil så treng litt små peng til og og kjøpe små dill til den såfår me side panela bak og frame og komplett intriør . men har d en mail adresse så kan eg sende bilder der sia eg slitt og laste opp .. hm mongstad eg kommer fra ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå