SmTrading Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 hadde du fått avsender til å skrive "gift" så kunne du sluppet det men uansett ikke mye 25% av 402 du lander 504 kr eller noe
Rakvaag Racing Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Ja noe rundt der, rart det der, her hjemme er det lite hjerner som ikke er kodet og oppdrive, mens på ebay er mesteparten av hjernene u-kodet
SmTrading Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 eBay får du ALT omtrent da, koster jo ikke noe hell, men er mye "kina" varer der
Rakvaag Racing Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Ja det er godt muli, første gangen jeg handler på Ebay jeg så, men må si at når jeg sitter og kikker så er det mye som frister ja. kikket endel når jeg var i USA på ferie i fjord og da fikk jeg virkeli øynene opp for hva du kan finne der
SmTrading Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 om det er kinakopi så betyr ikke det at det ikke funker
Rakvaag Racing Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Nei så sant so sant, Kikka på Tak Spoiler til E39 Touringen min og Så det var storforskjell i pris på di so orginal M.teile og ikke på Men funker vel like godt den andre og
SmTrading Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Nei så sant so sant, Kikka på Tak Spoiler til E39 Touringen min og Så det var storforskjell i pris på di so orginal M.teile og ikke på Men funker vel like godt den andre og det gjør det nok, kan være noe med passformen
Rakvaag Racing Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Ja det kan det jo altids, men en 1000 lapp færdi sent hjem i forhold til 2800 på GS så kan den få passe litt dåli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå