oysrell Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Noen som vet hva de felgene her heter? Jeg synes jeg har sett de mange ganger men nanv står heeellllllttt tomt. Jeg synes hvertfall de felgene var flotte på e30 touring. Og frister å kjøpe noe sant til våren. Hvilken størrelse burde jeg gå for? Vil ikke har for lite gummi, er litt forbi minimal gummi tiden Ja det ser lekkert ut, men felgene blir jo bare ødelagt likevel. Vil heller ikke ha ballongdekk men tror dere forstår hvor jeg vil og hvem selger de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 rondell D58 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysrell Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 takk... ble litt usikker etter å ha surfet litt på de.... så bra ut på bildet jeg postet, men de er vel ganske store. Så tittet på litt mindre da fristet de ikke særlig kanskje. Og de er vel litt for vanlige kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 fine felger. flott bre kant på de. er vel mest vanlig på 5 serie E34. en kammerat har en E34 med slike felger i 17". ser felgen på bilen i til venstre i bildet. her blir det polert kant på felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Har samme selv, som jeg har tatt av klarlakken på banen med malingsfjerner. Utifra bildet, så ser det ut som det er 10" bak og vanlig 8,5" foran. Megafine felger. Vet ikke hvor dem er å få tak i lenger. Nærmeste jeg vet om som er rondell D58 er vel Beyern Mesh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå