Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger nå min M20 motor som er stroket opp til 2.7l . Både girkasse og mellomaksel følger med i tillegg til komplett motor med hjerne, ecu, radiator, eksos osv. Motoren består av ETA veiv, 130mm råder og 325 pre-facelift stempler. Toppen er preppet (porter og planet) og det er montert en ganske kvass kam. Med på kjøpet grenrør + 535 dyser og LMM, men dette er altså ikke montert enda. Hjernen er chippet med en chip fra Fekzen og er tilpasset hele motoroppsettet (kvasskammen, grenrør, dyser og lmm) og tenningen er optimalisert til 98 oktan for økt effekt. Har kjørt med original eksos og originale dyser + lmm. Motoren skyver meget godt og har veldig bra gassrespons men ved montering av grenrør, 535 dyser og LMM vil den bli enda kvikkere. Kan legge til at det er Kimmit Sport Racing som har bygget motoren (rundt 2005). Den bruker litt olje som alle andre M20 som ikke er nyoverhalt men bruker ikke vann. orginal m20b25 kan være av inntresse for delbetaling.

bud ønskes:)

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

hadde getrag 240 jeg.. den altså holdt ikke ;) prøver med zf kasse nå, uvist hvilket nr, holder ikke denne blir det prøvd 260 ;)

kan sinterkløtsjen være grunnen til att 240 kassen ikke holdt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...