Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har kjøpt meg M-tech pedaler som det var salg på nettopp hos GS. Har montert på fothvileren og på bremsepedalen, men det gikk selvsagt ikke så greit på gasspedalen. Denne må av for å få festet alupedalene. Hvordan får man av denne? Virker som om jeg må av med pedalen i teppet først for så å få den av fra selve staget. Har fått opp klipsen som sitter bak nederst på pedalen, men etter det stopper det helt opp. Det kan da ikke være meningen at jeg skal fjerne teppet for å få til dette?... Fant ingen brukende guider på nettet heller... #-o

Skrevet

Jeg monterte dette på min i dag.. Hadde samme prob, men brukte bare noen andre skruer, (treskurer) og skrudde de fast.. Null problem :)

Skrevet
Jeg monterte dette på min i dag.. Hadde samme prob, men brukte bare noen andre skruer, (treskurer) og skrudde de fast.. Null problem :)

Skrudde du bare treskrua rett igjennom M-techplata og inn i pedalen?

Skrevet

Skrudde du bare treskrua rett igjennom M-techplata og inn i pedalen?

Ja, eller asså i M-tech padalen er det jo ett hull i vært hjørne.. :)

Skrevet

Brukte du flathodede skuer da eller fikk du borret opp hullene litt så skruene går flush med pedalen? Vil jo ikke ha skruer som stikker opp av pedalen :)

Skrevet
Brukte du flathodede skuer da eller fikk du borret opp hullene litt så skruene går flush med pedalen? Vil jo ikke ha skruer som stikker opp av pedalen :)

Flathodet ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...