m3m3 Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Hei. Jeg vurderer å kjøpe en 3 serie sedan. Er det noen her med erfaring om barnevogn og bagasjerom på nyere modeller? Ikke be meg gå for touringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Kommer sikkert an på årsmodellen og barnevogna det. Har ikke hatt problemer med barnevogn og litt bagasje i bilen vår iallefall, men nå har det kun vært når vi har passet andres barn, så hvordan det er i hverdagen vet jeg ikke. Den store bøygen er om fruen din klarer å løfte vogna over støtfangeren når den skal inn og ut. Vi fikk noen stygge skrammer i bakfangeren under en utlasting. "Heldigvis" var det en som ikke greide å stoppe helt for oss i en rundkjøring, så vi fikk ny fanger kort etterpå, så det problemet løste seg selv. (Sikkert god karma for å passe andres unger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 En kamerat av meg har en e46 320sedan. ikke no problem med barnevogn der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 En kamerat av meg har en e46 320sedan. ikke no problem med barnevogn der.. Tviler jeg ikke et sekund på. Om man får problemer i det daglige med en sedan så har man sannsynligvis en jumbovogn. Når det gjelder ferier og denslags, så greide nå mine foreldre å få med både meg, barnevogn, bikkje og bagasje i sine biler, og de har alltid hatt sedan. Tror det handler mye om å prioritere, og å pakke riktig. Tror det er veldig mange mennesker der ute som kjører rundt i en stasjonsvogn fordi man skal ha med seg en masse (unødvendig?) stæsj et par ganger i året. Hvor ofte ser man for eksempel fullastede Passater utenom i ferier? Stort sett ser de ganske tomme ut spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Kjøpte selv passat stv da sønnen kom til verden..har vell nesten ikke hatt bruk for stv vill jeg si ! Selger den nå til fordel for e46 sedan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3m3 Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 Takk for rask tilbakemelding. Om flere har erfaring, så det er det bare å poste i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Er bare å ta av hjula på vogna, så burde det går fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå