SmTrading Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Relativt Nye . INGEN skader eller noe feil Med lampene. Vet det kommer til å bli spurt om bilder, men tlf er på rep og har ikke noe annet kamera, men de er Hele Og fine, Kunne tenke meg å bytte de i noen andre lykter eller Bud !!
bmwkizn Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Sort eller chrome bakgrunn? Med eller uten faste blinklys? Jeg er ute etter DEPO lykter med sort bakgrunn UTEN faste blinklys isåfall
SmTrading Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 vet egentlig ikke hvor mye disse koster i utgangpunktet jeg , Kom gjerne med BUD
SmTrading Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 kan byttes i "klare" frontlamper:)
Rollerboy Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Har to stk klarglass frontlamper jeg . Tror faktisk ikke det er en eneste steinsprut i de. Er de store ringene, uten blinker.Alt Funker fint som det skal. Så om du ønsker de, kan vi godt bytte. ettersom mine bare ligger der og støver ned.
SmTrading Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Har to stk klarglass frontlamper jeg . Tror faktisk ikke det er en eneste steinsprut i de. Er de store ringene, uten blinker.Alt Funker fint som det skal. Så om du ønsker de, kan vi godt bytte. ettersom mine bare ligger der og støver ned. er det de Uten svart bakgrunn ? mulig de som sitter på M3 som ikke har svart bakgrunn
Rollerboy Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Uten sort bakgrunn ja. Med Projector linse og klarglass-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå