olaskips Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Hei. Eg ønsker å tilby dei fleste medlemmene på haugalandet her lakkpleie, og at eg kjem til dere. Eksempel på plasser eg kan kjøre er : Haugesund, Karmøy, Stord, Ølen, Sauda og Suldal Så lenge eg får tilgang på ein vannslenge og ein tørr plass å stå, så kjem eg til deg. Ein av mine jobbar : http://www.detailersclub.no/forum/topic ... ntry109075 Eg bruker kun swissvax og kvalitetsprodukter fra scandicshine og andre gode plasser. Det eg gjer er: Avfetting Skånsom vask med vaskehanske Vask av felgar Claying (for å fjerne all forurensing i lakken) Kjemisk lakkrens Et lag kvalitetsvoks fra Swissvax Concorso Voks på felger Dekk fornyar Tidsforbruk 3-4 timer (Kan sjølvsagt bli meir) Dette er også ein ypperlig sjanse å lære seg profesjonell polering hvis du ønsker å følge med på det eg gjer. Inkl kjøring og alle utgifter (litt tillegg mot veldig store bilar) : 2000 kr Dette gjelder ettermiddager, helger og tirsdager. Skriv deg opp her med navn og plass viss interesse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå