leif harald Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Har 4 stk MIM eller hva de heter til e30. de er ganske flassete, men ikke noe alvorlige kantkjøringer osv. en runde med blassblåseren/sandblåseren og litt lakk så er disse go som nye.
leif harald Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Er de sjeldne? Ja det vil jeg påstå, finner jo ikke slike til salgs i norge å ikke tyskland heller så.
Markus E30 Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Tøft! Har slike vinterfelger Sorry ot Lykke til med salget
brenni Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 vet ikke hvor sjeldne disse er, jeg har 2 sett liggende.. sorry O.T, men spennende å se hva du får for de..
Bambo Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 hvor sjeldne de er beror på hva slags ET det er på de. De med Et10 er de som er værst få tak i, men ikke verre enn att det ligger 2 sett på finn i øyeblikket. Har sjøl 2 sett med Et 10 liggende og 1 sett med et 25 liggende. Gratis bump fra meg Men hva hadde du tenkt deg for de? Alltids kjekt med ett sett til
jorg1s1 Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Ikke meningen å ødelegge salgstråden, men MiM er ikke akkurat sjeldne felger... Veldig mange E30 rundt om i Norge som ruller rundt på slike, og mange har noen liggende også (bla. meg og flere andre her ser jeg). Ellers finnes ikke slike i ET10 så vidt jeg vet, kun ET13 og ET25. Snakker da om 4x100 selvfølgelig, hva som finnes av innpress til andre boltsirkler aner jeg ikke.
MGN90 Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 jeg solgt netopp et sett. så kan ikke vær så sjelde?
leif harald Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 Om de er sjeldne eller ikke vet jeg ikke, men det er ikke så mange sett til salgs så litt sjeldne er de hvertfall. får nokk ikke taki nye slike hell vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå