feita Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Vurderer å selge bilen min, det er en 96 mod e36 touring med automat og 2.8liters motor. Det som er skadet er støtfanger, høyre skjerm, høyre lykt og blinklys, lista under lykta/grillramma og en liten bulk i panseret. Jeg tror jeg skal klare å få 45000 for den, dere må gjerne si ifra om jeg "drømmer" litt da Den er original bortsett fra et supersport høydejusterbart senkesett fra GS, kilometerstanden er 186300km eller noe sånt. Den er ikke spesielt pen i lakken, det er litt overflaterust noen få steder, men ikke noe alvorlig. Bilen står i Oslo. Jeg skal ta noen nye bilder i dag, men her er 3 gamle bilder (mars 2009): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Si i fra når du har fått et bud du aksepterer. Kan komme og se på bilen i oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Hvis det blir aktuelt å selge deler er jeg veldig interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 jeg er veldig interessert om den blir solgt i deler!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feita Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Her er bildene av skaden på bilen. Jeg fikk en annen bil inn i min venstre side rett foran forhjulet og endte opp i snøen i grøfta. Hadde sykt dårlig tid når jeg tok bildene, så jeg glemte å ta bilde av panseret, det er bare en bitteliten bulk helt på hjørne. Det kan kanskje være aktuelt å selge noen deler, dere må gjerne fortelle meg hva dere vil ha og hva dere mener det er verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Har du noe bud ???? Hva er minste pris ?? 45 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Er bilen kjørbar og i god stand ellers bortsett fra skaden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Her er en som står på for og få solgt bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 denne var intresang....pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Solgt ??????????????????????????????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå