M|Fjeld Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Heisann! Har en E30 320i med en strøken 323i motor som hverken bruker vann eller olje! Karosseri stiller det seg dårligere med, tre knuste vinduer hvorav en er bakruta og to er førerrute og ruta bak der igjen. Slitent interiør som bare er å kaste, så passer seg godt som isbil/banebil Sitter en sveiset diff på den! Er et rusthull i kanalen på venstre side, jekkfestene er fine. Rust finnes, ikke et spesielt vakkert syn. Sitter 325 LMM på bilen nå, da den forrige slutta å fungere Bilen starter ikke! Sitter vinterdekk på bilen. Bytter mot en PS3 med GT5, eventuelt Logitech G25/G27 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 du ska få vrakpant for den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 motoren er jo verdt mere da men gudbedre for en e30... blir lei meg når jeg ser det dær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Du kunne ikke tenke deg å legge bilder et annet sted!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 motoren er jo verdt mere da men gudbedre for en e30... blir lei meg når jeg ser det dær.. Hehe, har bare hatt den i et halvt år og var et vrak når jeg kjøpte den Du kan få motor og gir for 4.000 med ledningsnett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Du kunne ikke tenke deg å legge bilder et annet sted!!!!!!!!!! Skal legge bilder opp et annet sted når jeg får ordna med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Takk men den var litt vel sliten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 kan gi deg 2500 for motor\gir\hjerne\ledningsnett. så kjører du resten på dynga! får du 1500.... hadde jeg vært deg hadde jeg demontert alt som er brukelig på bilen og solgt det. og kjørt resten på dynga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 BUMP! Skal vekk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Bump! Må vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 hvor holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Lommedalen i bærum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Starter og går den ? skilter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå