havardw Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Kunne tenkt meg å bytte fra airbagrattet som står i E34'en, er så stort å ubehagelig å kjøre med. Er det noen som vet hvordan man demonterer dette? Har ikke lyst å slite å ødelegge rattet eller noe annet. Noen som vet hvilket ratt som kan passe i stedet? Har hørt det er et annet rattnav, så det går ikke med M tech II rattet? Er det da mulig å bruke f.eks. airbagrattet fra E36? På forhånd takk ! Håvard
Arild G. Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 demontering: - koble fra batteriet og vent en halv time - demonter dekslet på rattstammen - koble fra kontakten til airbag og fløyte - skru ut to torx skruer på baksiden av rattet ( tror det er torx t25) - løft fram airbag og koble fra kablene - bruk en stor skralle med forlenger (tror det er 21 eller 22mm pipe) og skru ut mutteren som holder rattet til rattakselen - så er det bare å dra rattet av
Vestlandslefsa Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 T30 torx, og 17mm til mutteren i mitten
t.tharaldsen Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 mtech passer det har jeg i min tror det er mtech 2 men husker ikke helt sikker, men sikkert noen som kan bekrefte eller avbekrefte det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå