Simpel Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Hei, Min elskede 525i har begynt å skape seg igjen. Masse vibrasjoner i hele bilen rundt 70-80 kmh, har vært sånn de 3 siste gangene jeg har kjørt den. Var litt vibrasjon i samme hastighet før og, men blitt verre. Etter jeg parkerte i dag merket jeg svidd gummi lukt. Kan det være hardykoblingen, eller er det andre gode forslag der ute? 96 modell E34, gått 205000 km.
winchester Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Ville sjekket casterstag og tilhørende foring, standard E34. Svidd gummilukt fra hardykobling har jeg aldri opplevd før, hehe.
Olelink Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Hva med mellom opplagringen på mellomakslen ? Slitasje på dette gir vibrasjoner rundt 80 km/t. Men forstillings slitasje og skjeve bremseskiver gir jo også disse symptomene så det er vanskelig å si
Simpel Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Casterstagene er ganske nye, sjekket de i sommer pr brekkjern. Var helt OK da, så tror ikke det er det. Hva er opplagring til mellomaksling, hvordan ser dette ut?
winchester Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Det er opplagringen som sitter i midten av akslingen her.
Simpel Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Hm, blir en tur på smøregrav mandag ja.. Kurant sak å bytte hvis det skulle være denne som er synderen?
|Ole| Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Hm, blir en tur på smøregrav mandag ja.. Kurant sak å bytte hvis det skulle være denne som er synderen? Sitter ein låsering dersom kan vere litt vrien men skal ikkje vere problem om man har tang til den Pleie å gå med eit par skruhjern og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå