Christer Knutsen Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 hei Selger min E34 da jeg ikke får tid til å fikse den. Er en 525 TDS med 300000km på telleren. Motoren starte lett i -20 Eu mangler: 2 BREMSEKLOSSER UTSLITT BAK 2 MER ENN 25% RUST PÅ SKIVENE ,FORAN OG BAK 2 DIV BREMSERØR, 2 BREMSENE ER PULSERENE 2 PARKBREMS UJEVN 2 SLAKK I BÆREKULE,FREMRE BEGGE SIDER 2 FJERNLYS-MATTE REFLEKTOER,V.SIDE 2 SLITTE BRUFORINGER,FREMRE STORE BEGGE SIDER 2 S.DEMPERE BAK BEGGE SIDER 2 EKSOSLEKKASJE,FREMRE 2 DRIVSTOFFTANK-LEKKER 2 AVGASS MÅLES ETTER REPAVEKSOS 1 PARKLYS-FEIL ANTALL 1 SKILTLYS-DEFEKT LYSPÆRE. Er noe rust rundt forbi. ikke anmerket på eu. Bremserørene er bare å pusse av. Selges for 7000. Ring 97183798 eller mail Christer.knutsen@live.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Int i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Int i bytte? Kan vere. Hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Tenkte litt på en mb 200d 93mod w124 som jeg har stående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Er det hengerfeste på den? mye rust?? skilter? Trenger en billig arbeidsbil med hengerfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Ja det er hengerfeste på den, skilter og lite rust, er no rust på førerdøra og rundt bagasjelokk åpneren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Hva skal du ha for den da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Har glemt å skrive at diesel lekkasjen er tettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Nei jeg er ikke så nøye på det jeg, fordi jeg liker bmw bedre en merc så jeg tenkte egentlig å bytte likt, er jo ikke feilfri denne heller så......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Nei jeg er ikke så nøye på det jeg, fordi jeg liker bmw bedre en merc så jeg tenkte egentlig å bytte likt, er jo ikke feilfri denne heller så......... ordner du noen bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 å hvor i landet er lesja?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Skal fikse noe, men vet ikke når jeg for gjort d, lesja ligger i nordgudbrandsdalen, 17.5mil nord for Lillehammer er "bare" 63mil fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Skal fikse noe, men vet ikke når jeg for gjort d, lesja ligger i nordgudbrandsdalen, 17.5mil nord for Lillehammer det var langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 alt av bud/bytte vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå